QUÈ FEM?

Pares i mares, Caramots i Nasdesutges, en aquest apartat trobareu imatges d’activitats, sortides, festes… que fem a cicle mitjà dins l’horari escolar.

El Jonas ens ha fet aquest muntatge tan bonic per recordar alguns dels moments i de les experiències que els Caramots i els Nasdesutges hem compartit al llarg d’aquest curs.

A Caramots, una alumna ens ha portat la notícia que "Ot, el bruixot" es jubila. Hem aprofitat per anar a la biblioteca i mirar les seves tires de dibuixos a la revista "Cavall Fort".

A Caramots, una alumna ens ha portat la notícia que “Ot, el bruixot” es jubila. Hem aprofitat per anar a la biblioteca i mirar les seves tires de dibuixos a la revista “Cavall Fort”.

Avui hem dibuixat el plànol de la classe.

Voleu veure unes quantes imatges de les colònies??? Doncs aquí les teniu:

Hem anat de bicicletada pel Pla de Fals. Ens ha fet un dia genial!

Celebrem la setmana del Carnestoltes

Representem la piràmide social a l'edat mitjana

Representem la piràmide social a l’edat mitjana

Ens preparem pels padrins de lectura.

Plantem els pensaments.

Fem el cartell dels Pastorets a l'estona de temes i ens barregem Caramots i Nasdesutges.

Fem el cartell dels Pastorets a l’estona de temes i ens barregem Caramots i Nasdesutges.

A les estones d'assemblea fem valoració i canvi de càrrecs.

A les estones d’assemblea fem valoració i canvi de càrrecs.

Anem a les Torres de Fals i ens preguntem per què fa 1000 anys van construir la torre que es veu al fons.

Analitzem els anuncis de la fira de tardor i parlem de com hauria de ser un anunci.

Mirem el quadre que van fer els nens i nenes de l'escola l'any 1997 inspirat amb el llibre Mur de Tàpies.

Mirem el quadre que van fer els nens i nenes de l’escola l’any 1997 inspirat en el llibre Mur de Tàpies.

Visitem la Fundació Antoni Tàpies.

Pengem el raïm perquè s'assequi i puguem menjar panses.

Pengem el raïm perquè s’assequi i puguem menjar panses.

Fem steps a les estones de dansa.

28 comentaris a “QUÈ FEM?

1. Son molt xules les fotografies i els vídeos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. fitfiu que guays!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3. APA!!! Quines perruques més xules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. MOLAAAAAAAAAAAA MOLLLLLLLLLTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT FEM MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLTa GRAAAACIA LLLLLES FUUUUUUUUUUUUUUUUURIES:):):):):):):)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. Ei, digueu alguna cosa!!!!!!!!!!!!!!!!NO????????!!!!!
    Que amb contesto a mi mateixa!!VINGA!!!!!!!

6. A mi les imatges m’encanten i tambe mo he pasat molt bè fent això ai que guais!!!!!!!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current day month ye@r *