Festa de Nadal

Aquest divendres hem celebrat la festa de Nadal. Hem interpretat tota l’escola l’obra de teatre: “Un menjar celestial” on també hem recitat els poemes de Nadal i les nadales tant amb català com en anglès. Felicitem a tots els nens i nenes! ho vau fer molt i molt bé! I a les famílies per preparar les disfresses tant boniques!

Després vam fer cagar el tió. Les mestres també el van fer cagar i van recollir uns instruments nous per l’escola.

Abans de marxar l’AMIPA ens va donar berenar per tots. Volem donar les gràcies també a l’AMIPA i a la classe de CI per la preparació i tot el suport en aquesta festa.