Excursió Educació Infantil

El passat dijous 6 de març els alumnes d’Educació Infantil de la ZER La Parellada vam anar d’excursió a l’aeroport de Reus i al parc d’atraccions Divertimax.

En arribar vam esmorzar a l’entrada de l’aeroport i després vam iniciar la visita que teníem programada: Aeroclub, bombers i terminals. També havíem de veure els falconers però vam tenir mala sort ja que un dels falcons s’havia escapat i l’estaven buscant.

En acabar la visita ens vam traslladar al parc Divertimax, on vam dinar i després vam poder gaudir de les diferents atraccions: tobogans, piscines de pilotes…. i, per acabar, vam poder xalar cantant i ballant amb un espectacle amb les mascotes del parc.

Va ser un dia molt divertit i enriquidor, tant pel que fa a experiències com a convivència amb els altres alumnes de la ZER.

Aquest article ha estat publicat en Educació Infantil. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.