El Cicle Mitjà de la ZER La Parellada d’excursió a Barcelona!

El passat mes d’abril, els alumnes de Cicle Mitjà de la ZER La Parellada vam anar d’excursió a Barcelona. Primerament, vam arribar a l’estació de França on vam poder observar la seva construcció i els trens. Seguidament, vam anar passejant pels carrers de la Barcelona antiga. Vam poder veure l’Església de Sta. Maria del Mar mentre esmorzàvem a la mateixa plaça.
Després, vam seguir caminant i vam veure la Catedral de Barcelona i restes de la muralla i de l’aqüeducte romà, així com alguns palaus, la plaça del Rei i carrers dels gremis. Vam passar per la plaça de Sant Jaume on vam veure el Palau de la Generalitat i l’Ajuntament. Durant el recorregut vam poder observar les marques d’una bomba durant la guerra.
Al cap d’una estona, vam anar al cinema Imax a veure la pel•lícula “Taurons” en 3D. Quina passada! Finalment, quan vam sortir del cinema vam anar cap a Parets del Vallès a visitar la fàbrica Danone on ens van donar el berenar. Boníssim!
Podem dir que va ser una gran excursió per conèixer la Barcelona romana i medieval. Ens ho vam passar molt bé!
L’Albert, ens va fer de guia, ens va explicar moltes coses i ens va fer un vídeo previ, amb un muntatge de fotografies, per ensenyar-nos alguns del llocs que podríem visitar a Barcelona. Moltes gràcies, Albert!

Alumnes de Cicle Mitjà

Aquest article ha estat publicat en Cicle Mitjà, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a El Cicle Mitjà de la ZER La Parellada d’excursió a Barcelona!

1. Andrea diu:

Va ser molt divertit!!!!!!! Ens ho vam passar molt be.
    Moltes gracies Albert per abernos explicat moltes coses.
    Gracies Gemma!!!!!!!!!!!!

2. dalmaci diu:

va ser super guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!:):):) va molar