INFORMACIÓ D’ALGUNS ANIMALS

Els de Cicle Mitjà hem fet un power point d’alguns animals.

Primerament, cadascú va escollir un animal. Després, vam buscar informació sobre l’animal escollit i alguna imatge. Tot seguit, vam resumir i seleccionar la informació que volíem sobre l’animal. Finalment, vam fer un power point conjunt i vam poder veure com es crea.

Ens ho vam treballar molt i alhora ens ho vam passar molt bé.

Aquí podeu veure el resultat!

Clàudia, Dalmaci, Ellie, Jordi, Judith, Lua, Òscar i Teresa. Alumnes de Cicle Mitjà, la classe dels Planetes.

Aquest article ha estat publicat en Cicle Mitjà, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a INFORMACIÓ D’ALGUNS ANIMALS

1. dalmaci diu:

ba ser molt dibertit io baix fer la balena dalmaci club penguin f

2. dalmaci diu:

dfghgnhhg

3. Itziar diu:

Hola a tots!
    Sóc l’Itziar. El Dalmaci em va dir que havien fet aquest treball i vaig voler entrar al blog per veure que feia la meva escola. Veig que tots aneu treballan molt i que us ho passeu molt bé;)!
    Molts petonets per tots, que a Valls us enlloro molt!

Records!

4. Jordi diu:

Hola soc el Jordi va ser molt divertit vam vuscar imatge,informacio , vam fer el Power Point i finaltment ho vam penjar.