SORTIDA A LA PISTA D’ATLETISME DEL FORNÀS.

El dimarts, 23 de novembre la classe de cicle mitjà de Guifré el Pilós vam anar d’excursió a la pista d’atletisme del Fornàs de Valls.
Aquesta activitat l’ hem pogut realitzar, gràcies a entrar al Pla Català de l’ Esport a l’ Escola.
Vam estar tot el matí fent activitats i jocs esportius com: llançament de javelina, futbol xino, golf, bitlles catalanes, curses de relleus, curses dins del carril de la pista,…
Ens agradaria tornar a Valls per fer les activitats que no vam tenir temps de realitzar. Va ser molt divertit trobar nens i nenes de la nostra edat de totes les escoles de l’Alt Camp.
Redacció feta pels alumnes de cicle mitjà.

Aquest article ha estat publicat en Cicle Mitjà, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.