Fem panellets!

El dimarts al matí els nens i nenes d’Educació Infantil i de Cicle Inicial vam fer els panellets per la festa de la Castanyada.
El dia abans els nens i nenes de Cicle Inicial van anar a la botiga de la Mercè a comprar tots els ingredients: ametlla ratllada, vainilla, sucre, coco, ous, ametlla sencera, cireres vermelles, pinyons i xocolata en pols.
Ens van ajudar algunes àvies que van venir a l’escola expressament per aquesta tasca.
Vam fer panellets de: ametlla, cirera, coco i xocolata. Els alumnes de Cicle Inicial van pintar els panellets amb un ou batut perquè quedessin més brillants.
Per últim, els vam portar a la botiga de la Mercè per coure’ls.

Moltes gràcies àvies!!

Cristina

Aquest article ha estat publicat en Cicle Inicial, Educació Infantil. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Fem panellets!

1. JORDI SANS (pare del Pol) diu:

Hola a tots els nens i nenes que vàreu fer els panellets.
    Puc veure a les fotos que els feieu amb molta afició i escoltant a les vostres mestres, i les àvies que també us vàren ajudar molt amb la seva llarga experiencia fent panellets.
    Es nota que els vàreu fer amb amor, perquè tots els pares que els vàrem provar el dia de la castanyada, vàrem dir que i eren boníiiiisiiiiiiims.

FELICITATS, nens, mestres i àvies perquè van ser deliciosos.

L’any que ve mé, ja ho estem esperant.

Una abraçada a tots