Hola a tothom!

Benvingut/da al nou bloc de l’escola. Aquí trobareu informació sobre el que els alumnes de cada cicle anem fent a les classes al llarg del curs 2009-2010.

Fins que comenci el nou curs, podeu consultar algunes de les activitats del curs passat visitant les categories de cada cicle. Ah! i no oblideu que al bloc podeu afegir els vostres comentaris i fer-nos saber el que us han semblat.

Esperem que us agradi!

porta-entrada2

Flic-Flac Circ 08-09

Els alumnes de 5è vam realitzar l’activitat del FLIC FLAC CIRC.

Estem molt satisfets i contents de l’esforç que hem realitzat al llarg del 3r Trimestre.

Aqui podeu veure la representació final que vam fer al teatre.

Les fotografies dels assaigs previs estan penjades a la web del centre a l’àlbum de fotos.

Continua llegint

Curs 08-09 – Inf

English

Els nens i nenes de P5 estem estudiant el nom d’algunes parts del cos en anglès. Ja sabem que “eyes” son els ulls i que “nose” és el nas! Però no només això, ens en sabem moltes més. Mireu el nostre mural!

head20shoulders

També hem après a cantar la cançó del cos humà. Diu així:

canco