Consell Escolar

Ja tenim el resultat de les eleccions publicat al taulell de secretaria. Les tres membres que formaran part del Consell Escolar (per ordre de número de vots) són:

1. Agnès Serra Castaño
  2. Cristina Álvarez Fernández
  3. Eva Castro Gutiez

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra participació. La jornada ha estat un èxit!

Concert de Nadal

Ja tenim data pel Concert de Nadal, serà el dilluns 19 de desembre de 2016.

Hi haurà 3 torns

1. de 9:45 a 10:45, els grups de 1r, 3r i 5è.
  2. d’11 a 12, els grups de 2n, 4t i 6è.
  3. de 15:15 a 16:15 els grups d’educació infantil.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

us comuniquem que el dia 7 de novembre va començar el procés electoral del Consell Escolar. Enguany hem de renovar 3 membres representants de famílies i 4 membres del claustre de professors.

us adjuntem el calendari del procés. Estem a  la vostra disposició per qualsevol dubte que tingueu.

del 7 a l’11 de novembre: publicació del cens provisional.
del 9 a l’11 de novembre: reclamacions del cens.
abans del 17 de novembre: presentació de les candidatures.

Recordeu que el cens el teniu penjat al suro de l’edifici de secretaria i que les eleccions es duran a terme el dia 30 de novembre de 2016.

Dilluns 31 d’octubre

Benvolgudes famílies,

us recordem que dilluns 31 d’octubre l’escola romandrà tancada en motiu de dia de lliure disposició. El dimarts 1 de novembre és festiu estatal. Per tant, ens retrobem dimecres 2 de novembre.

Aprofitem per desitjar-vos una molt bona CASTANYADA!

Reunions d’inici de curs 2016-2017

Benvolgudes famílies,

Les reunions d’inici de curs es duran a terme durant el mes de setembre i la primera setmana d’octubre. Es realitzaran per nivells a les 17h al teatre de l’escola.

Les dates de les reunions són les següents:

p4: Dijous 29 de setembre

p5:Dimarts 20 de setembre

1r: Dimecres 28 de setembre

2n: Divendres 23 de setembre

3r:Divendres 7 d’octubre

4t:Dijous 22 de stembre

5è:Dimarts 4 d’octubre

6è: Dimecres 5 d’octubre

Reunió d’extraescolars i servei d’acollida

Dilluns 19 de setembre a les 16.45h es durà a terme una reunió informativa sobre el programa d’activitats extraescolars i del servei d’acollida d’aquest curs.

Empresa responsable: Eina COOP

Lloc: Teatre de l’escola

Hi haurà servei de canguratge.

Primer dia d’escola

Benvolgudes famílies

El dilluns 12 de setembre els alumnes d’infantil entraran per la porta de les Brigades Internacionals i els de primària per la del Doctor Moragues. Els alumnes de primària faran fila i els rebran les tutores amb un cartell amb el curs.

1r i 2n faran fila al costat de la casa del conserge.

De 3r a 6è faran fila a la pista.

Els alumnes d’infantil seran acompanyats per les famílies fins a l’aula.

Moltes gràcies.

Informacions d’interès

Famílies de P3: Us deixem el Power Point que vam utilitzar per la reunió del dia 7 de setembre per si us serveix d’interès.

reunió p3 16-17

Benvinguts i benvingudes a l’escola

Els professionals del centre us donem la benvinguda a Can Llobet i us desitgem que passeu un bon curs 2016 -2017.

Tot seguit trobareu la informació bàsica d’inici de curs. De mica en mica, anirem millorant el bloc amb continguts actualitzats.

Horari primera setmana de curs

Benvolguts i Benvolgudes,

Recordeu que només es veurà afectat l’horari dels alumnes que entren nous a P3, la resta d’infants (de P4 a 6è) faran horari normal de 9 a 12.30 i de 15 a 16.30.

Des del primer dia (12 de setembre) podreu fer servir el servei d’acollida matinal (7.45 – 9h) i de ludoteca (16.30 a 18h) així com hi haurà servei de menjador. Les extraescolars no comencen fins a l’octubre.

Els infants de P3 teniu dos torns d’entrada esglaonada a l’escola.

• Dilluns 12, dimarts 13 i dimecres 14 de setembre el primer torn serà de 9 a 10.30 i el segon d’11 a 12.30.
  • Dijous 15 i divendres 16 vindran tots junts de 9 a 12.30.

Si alguna família no recorda el torn del seu fill o filla, el dia de la reunió pot preguntar-ho a l’equip de mestres.

Atentament,

Equip de Mestres