Llistat de llibres socialitzats – Curs 2017/18

Llistat de llibres socialitzats curs 2017-18

Jornada intensiva

Benvolgudes famílies,

us informem que demà dia 5 de juny comença la jornada intensiva. Els alumnes tant d’infantil com de primària sortiran a les 13:00 hores. Els infants usuaris del menjador sortiran a les 15:30 i, si es queden al Casalet, l’horari de sortida és a les 16:30h.

Colònies 6è!

Seguim pujant fotos de les colònies de 6è en el bloc de Cicle Superior!

Entreu i mireu-les! S’ho estan passant genial! 😀

Colònies 6è

Els alumnes de sisè ja han arribat a l’alberg Santa Maria del Mar a Comarruga. Estan tots i totes molt bé i amb ganes de començar aquesta gran aventura. Us anirem informant i, així que anem rebent fotografies les penjarem a la web.

Avís Blogs!

Els blogs de P3, 1r i 6è que han tingut problemes per visionar les activitats realitzades a l’escola passen a veure’s a:

• P3 al blog de P4
  • 1r al bloc de 2n
  • i 6è al bloc de

Cantània 2017!

La nostra història comença la nit abans que en Lluc, un nen de nou anys que és molt poruc, se n’hagi d’anar de colònies.

Aquest és el punt de partida de La nit dels malsons, la Cantània de la que han format part els nens i nenes de 5è.

Cantania

El dia ha estat emocionant i hem gaudit moltíssim!

Per veure tots els vídeos premeu aquí, aquí, aquí i aquí!  😛

Resultats enquestes de satisfacció famílies

Aquí teniu els resultats de les enquestes de satisfacció realitzades a les famílies. Estem tenint en compte les observacions i propostes de millora. Moltíssimes gràcies per la vostra participació. Publicarem també, quan les tinguem, els resultats de les enquestes dels alumnes.

famílies resultats gràfiques

Sant Jordi 2017

…algú un dia va dir que quan llegir és viatjar. A mons llunyans, diferents. A vegades estranys, sovint divertits o aterradors. Llegir és estimar. Estimar la llengua, les paraules, els personatges. Llegir és créixer. Com a persona, engrandint la ment, fent-la més oberta i més tolerant. Llegir és jugar. Amb vides imaginàries, amb els sentits de les paraules. Llegir és compartir. Experiències i aventures, però també secrets i confidències.

Llegir…. llegir ho és tot. Aprendre i desaprendre, seguir la tradició i trencar-la, rebel·lar-se i entregar-se, estimar i odiar, fer-se gran i fer-se petit alhora.

Però el que no podem oblidar mai és que llegir ens farà més lliures, ens farà més forts. I tot allò que haguem llegit, ja mai més ens ho podrà prendre ningú.

_DSC0097-compressed

*Per veure totes les fotos d’aquest dia tan especial que vam passar, clica-hi al damunt!

Publicat dins de Festes | Deixa un comentari

Colònies P5, 2n i 4t

Hem penjat vídeos i fotos als blocs de P5, 2n i 4t. Heu de clicar damunt de la imatge de la casa per veure les fotos.

Els alumnes s’ho estan passant genial. L’horari previst d’arribada és a les 4.15. Es farà la recollida d’alumnes directament a la porta d’entrada del Dr Moragas.

Publicat dins de General | 6 comentaris

Ajuts menjador i material

Benvolgudes famílies us informem que des del 26 d’abril fins al 26 de maig es poden sol·licitar els ajuts de menjador i material a l’Ajuntament de Barberà del Vallès. La nostra escola també disposa de fulls de sol·licitud.