Reunions d’inici de curs 2016-2017

Benvolgudes famílies,

Les reunions d’inici de curs es duran a terme durant el mes de setembre i la primera setmana d’octubre. Es realitzaran per nivells a les 17h al teatre de l’escola.

Les dates de les reunions són les següents:

p4: Dijous 29 de setembre

p5:Dimarts 20 de setembre

1r: Dimecres 28 de setembre

2n: Divendres 23 de setembre

3r:Divendres 7 d’octubre

4t:Dijous 22 de stembre

5è:Dimarts 4 d’octubre

6è: Dimecres 5 d’octubre

Reunió d’extraescolars i servei d’acollida

Dilluns 19 de setembre a les 16.45h es durà a terme una reunió informativa sobre el programa d’activitats extraescolars i del servei d’acollida d’aquest curs.

Empresa responsable: Eina COOP

Lloc: Teatre de l’escola

Hi haurà servei de canguratge.

Primer dia d’escola

Benvolgudes famílies

El dilluns 12 de setembre els alumnes d’infantil entraran per la porta de les Brigades Internacionals i els de primària per la del Doctor Moragues. Els alumnes de primària faran fila i els rebran les tutores amb un cartell amb el curs.

1r i 2n faran fila al costat de la casa del conserge.

De 3r a 6è faran fila a la pista.

Els alumnes d’infantil seran acompanyats per les famílies fins a l’aula.

Moltes gràcies.

Informacions d’interès

Famílies de P3: Us deixem el Power Point que vam utilitzar per la reunió del dia 7 de setembre per si us serveix d’interès.

reunió p3 16-17

Benvinguts i benvingudes a l’escola

Els professionals del centre us donem la benvinguda a Can Llobet i us desitgem que passeu un bon curs 2016 -2017.

Tot seguit trobareu la informació bàsica d’inici de curs. De mica en mica, anirem millorant el bloc amb continguts actualitzats.

Horari primera setmana de curs

Benvolguts i Benvolgudes,

Recordeu que només es veurà afectat l’horari dels alumnes que entren nous a P3, la resta d’infants (de P4 a 6è) faran horari normal de 9 a 12.30 i de 15 a 16.30.

Des del primer dia (12 de setembre) podreu fer servir el servei d’acollida matinal (7.45 – 9h) i de ludoteca (16.30 a 18h) així com hi haurà servei de menjador. Les extraescolars no comencen fins a l’octubre.

Els infants de P3 teniu dos torns d’entrada esglaonada a l’escola.

• Dilluns 12, dimarts 13 i dimecres 14 de setembre el primer torn serà de 9 a 10.30 i el segon d’11 a 12.30.
  • Dijous 15 i divendres 16 vindran tots junts de 9 a 12.30.

Si alguna família no recorda el torn del seu fill o filla, el dia de la reunió pot preguntar-ho a l’equip de mestres.

Atentament,

Equip de Mestres

Reunió dels infants de P3

Benvolgudes famílies us recordem que el proper 7 de setembre al matí de 9.30 a 11.15 hores (es faran dos torns: 9.30 a 10.15 i de 10.30 a 11.15) es realitzarà una activitat per als infants que entren nous aquest curs a P3. Podeu anar portant els materials que se us van demanar.

A les 5 de la tarda es durà a terme la reunió informativa d’inici de curs al teatre de l’escola.

Ruc Savi

Famílies us recordem que podeu passar a recollir la comanda dels llibres dels vostres fills i filles el dia 7 de setembre d’11 a 14 i de 16 a 18 hores. És imprescindible portar el resguard de l’ingrés bancari o del justificant de la transferència.

Si alguna família no pot venir a recollir-los, l’escola us els guardarà a secretaria. Així mateix, quan els vingueu a buscar necessitarem comprovar el resguard de pagament.

Atentament,

Equip Directiu

Calendari curs 2016-2017

Benvolgudes famílies

us adjuntem el calendari del curs 2016-2017 per a poder organitzar-vos la vida familiar i laboral.

Calendari curs 16-17 Can Llobet

Llistat de llibres curs 2016-2017

Benvolguts i benvolgudes famílies

us adjuntem el llistat de llibres que els vostres fills i filles necessitaran el curs vinent.

Gaudiu d’unes merescudes vacances i ens veiem al setembre!

1r

2n