PRIMER FESTIVAL DE CINEMA DE L’ARDENYA

Durant la diada d’ahir els/les alumnes de Cicle Mitjà i Superior han pogut participar en el primer festival de cinema de l’Ardenya. Aquest és un projecte que vol tenir continuïtat el curs vinent i que vol acostar el món del cinema a les nostres aules.

En aquesta primera edició tots/es hem pogut gaudir de:

Una cartellera atractiva on els/les nens/es han pogut gaudir de curtmetratges d’arreu del món.

Un aspecte pedagògic basat en els valors: respecte, empatia, amistat, solidaritat, responsabilitat, cura del medi ambient…

Un ambient lúdic i d’intercanvi d’idees i opinions. Després de cada projecció s’ha obert un debat molt enriquidor.

Una activitat intercicles que ha afavorit la cohesió i la implicació de tots/es els/les alumnes.

Per tal de portar-lo a terme tots/es els/les alumnes han participar en l’elaboració dels cartells publicitaris informatives de l’event.

Alguns alumnes han confeccionat les entrades a les sales de projecció.

Ha estat fantàstic!