DANSA

Avui hem fet l’última sessió de dansa!Sens dubte ha estat un experiència inexplicable!Per aquest motiu us pengem uns vídeos i fotografies on veureu una petita representació del que han estat aquestes sessions.

En Pierre avui ens ha ballat una petita coreografia que ens ha deixat a tots amb la boca oberta!

Ens agradaria molt explicar que amb la realització d’aquest projecte hem pogut treballar aspectes com: les emocions, la creativitat, el respecte vers un mateix i pels altres, el coneixement del nostre cos i les possibilitats que ens pot oferir, el treball en equip, valorar el silenci, saber escoltar, escoltar als nostres companys/es, la comunicació corporal, o el fet de ser capaços d’aprendre coses sense la necessitat d’haver d’explicar, és a dir, només mirant.

Durant aquestes sessions hem viscut moments màgics que no es poden explicar però que desitgem de tot cor que restin a la memòria dels nostres alumnes.

Volem agrair un cop més el fet que aquest projecte s’ha pogut fer realitzar gràcies al suport econòmic de l’AMPA.

Els nens i nenes de 4t han après i gaudir molt!!

20170523_100044 20170523_101354 20170523_101510 20170523_105651