6 de Maig, Jornada Projecte de Patis

????????????????????????????????????

Com ja fa dies us anem informant a través del bloc i de circulars, avui ha estat la primera jornada del “Projecte de Patis”.

Dins aquest projecte s’han fet cursos i s’ha cercat informació sobre quines actuacions es podien dur a terme al pati de l’escola per tal de dinamitzar-ne el joc, diversificar-lo i fer del pati un espai educatiu, lúdic i agradable per a tots els nens i nenes, oferint-los diferents possibilitats de joc.                                                                                                Finalment avui, i amb la col·laboració de l’AMPA i de nombrosos familiars d’alumnes del centre hem començat la feina visible: la de pintar, repintar, construir… nous espais.

Ja abans de les 9 arribaven a l’escola pares, mares, nens i nenes, mestres i conserge, que de seguida s’han posat a treballar. Les persones encarregades de realizar el projecte havien repartit les tasques a fer, de manera que cadascú ja sabia on havia d’anar. De seguida s’ha començat amb el repintat dels jocs que es van pintar fa uns anys, mig esborrats pel temps. S’han afegit nous jocs tant a infantil com a primària, s’han pintat algunes de les columnes del pati de primària (i ha quedat tan bé que ara ho volem ampliar a la resta de patis), s’han instal·lat i pintat parets musicals als dos patis (només falta penjar-hi els estris que faran diferents sons) i s’han construït dues cuines, una al pati de primària i una al d’infantil.                                                                                      Durant tot el matí hi ha hagut persones carregades amb pinzells amunt i avall, fustes, serres, taladros i altres eines en marxa, nens i nenes jugant i d’altres treballant tant com els adults, familiars, alumnes i exalumnes fent diferents feines.

A quarts de dotze una pausa per esmorzar, i aprofitant que estàvem tots reunits hem fet foto de grup per immortalitzar el moment. I tot seguit, a continuar la feina.                   Encara queden algunes cosetes per fer, i segur que els propers dies veurem pares, mares, mestres fent petites feines per acabar de completar-ho.

El resultat, fins i tot inacabat, és un pati amb més possibilitats que ahir, amb més color, amb més vida.                                                                                                                     Imagineu la cara dels nens i nenes quan ho vegin i puguin jugar-hi?

Des de l’escola volem agrair la participació de les famílies, ja que sense elles aquesta tasca hagués estat impossible de fer. Un cop més, la col·laboració entre la familia i l’escola es demostra imprescindible!!

2 comentaris a “6 de Maig, Jornada Projecte de Patis

1. Encantada de poder treballar en el projecte pati amb l’equip de mestres i familíes.
    Ara falta que els petits-es disfrutin d’aquests patis!