MISTERI DE MISTERIS

16 05 2008

No us podreu creure, al niu ja hi ha dos polls i un ou, el fet en sí no és tant excepcional doncs és el cicle de la vida, després de setmana santa vam trobar sis ous al niu i el dia 17 d’abril… van desaparèixer! el projecte es va veure sobtat per una notícia que fustrava les nostres espectatives. Però ahir, de repent, després de dies de no mirar la webcam en directe… vam veure els dos polls i un ou i avui quan hem tornat a obrir el monitor, ja no hi eren… misteri dels misteris, si voleu saber què és el que realment ha passat… haureu de venir a l’escola i resoldre aquest enigma, com diu el Jordi, serà el nostre secret.

 Una pista d’un bon conseller: l’error freqüentment és humà, no pas tecnològic.


Actions

Informations

No responses

One response to “MISTERI DE MISTERIS”

20 05 2008
helena olomi (14:42:24) :

Els haurem d’agafar un altre cop carinyo a aquests dos pollets, per enviar-los energia per a què es facin grans.
De ben segur que els nens podran veure com fent-se grans aprendran a volar, com ho fan ells, dia a dia, encara que no tinguin ales.
Helena

Leave a comment

You can use these tags : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*
Per demostrar que ets una persona (no un robot de creació de continguts brossa), escriu la paraula de seguretat que es mostra a la imatge. Cliqueu a la imatge per sentir el fitxer d'audio de la paraula.
Cliqueu per sentir un fitxer d'audio d'aquesta paraula de seguretat