HA VINGUT A L’ESCOLA LA POLICIA LOCAL AMB ELS GOSSOS POLICIA!!!!

El passat dilluns, tots els nens i nenes del Cicle Inicial va anar a veure al gimnàs una exhibició de gossos ensinistrats per la policia local de Sant Andreu de la Barca. Vam venir dos gossos, una gossa que es deia Kènia i un gos que es deia Troi. Va ser molt interessant de veure les coses  que poden arribar a  fer i també els policies es van donar consells de com comportar-nos amb aquests animals.

Gossos_policia (12)

Ens ha agradat molt!!

Veure més fotografies

Bee-bots a 5è

APRENEM AMB LA ROBÒTICA!

Els alumnes de 5è han experimentat durant aquests dies amb les Bee-bots!!

Són uns petits robots en forma d’abella que han de seguir les nostres instruccions mitjançant uns botons  ( ↑ ↓ ← → ) i que els alumnes programen per arribar al destí fixat.

S’ho han passat d’allò més bé, comprovant que en equip i amb dedicació podien aconseguir-ho!!

5A (3) (Copy)

Fotografies bee-bots

NOTA INFORMATIVA MENJADOR

Pares, mares o tutors:

Per un motiu de logística d’un proveïdor habitual, ens hem vist obligats a fer un canvi en el primer plat del menú.
Hem donant l’amanida d’arròs del divendres en el dia d’avui i demà es donaràn les llenties

Demanem disculpes i estem a la vostra disposició per qualsevol dubte

Coordinadora de menjador

Apadrinament esportiu amb l’Institut

Avui ha sigut un dia molt especial. Els alumnes de 3er d’ESO de l’Institut Sant Andreu ens han organitzat una jornada esportiva als companys de 6è de la nostra escola.

Ha estat una activitat d’apadrinament, ja que molts dels nostres alumnes, el pròxim curs seran a les aules d’aquest institut a 1er d’ESO, i aquells que han dut a terme l’activitat, seran els grans de 4rt d’ESO. Què millor manera per donar-se a conèixer?

El matí l’hem passat al llarg de les 9 activitats esportives amb molt bon ambient i amb moltes ganes de passar-ho bé.

Moltes gràcies companys!!

Hem gaudit moltíssim!!

Fotografies de la jornada amb 3er d’ESO

Exhibició canina de la Policia a l’escola

HA VINGUT A L’ESCOLA LA POLICIA LOCAL AMB ELS GOSSOS POLICIA!!!!

Ens ha agradat molt!!

Fotografies de l’exhibició