INFORMACIONS DIVERSES

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar les següents informacions:

MENJADOR ESCOLAR

Al  mes de juny del curs escolar 2016/17 s’ha  realitzat un concurs públic per determinar l’empresa que gestionarà  el servei de menjador escolar (tal com ja es va informar a l’AMPA i al Consell Escolar).

Després d’un rigorós procés efectuat  per part de la mesa de selecció (formada per 2 mares, 1 mestra i 2 membres de l’equip directiu) , l’empresa que ha fet la millor oferta continua sent SERUNION.

Els preus establerts seran:

• Menú comensal fix: 6,15 euros.

Entenem com a comensal fix aquell que fa ús del servei com a mínim 3 dies setmanals, durant tot el curs.

• Menú comensal esporàdic: 6,80 euros

TRASLLAT D’AULES

Com ja sabeu, el curs vinent  l’Institut Sant Andreu completa el cicle, per la qual cosa necessita 2 nous espais per ubicar l’alumnat. Aquest fet fa que l’escola hagi de reorganitzar els seus espais. Es per això que l’aula de música passarà a convertir-se en una aula ordinària el  curs vinent.

La distribució de les aules serà la següent :

• Planta baixa de l’edifici nou d’Educació Infantil: P-3 A, P-3B i P-5B /   P-4 A ,P-4B i P-5A
  • 1ª Planta de l’edifici nou (terrasseta) : 1rA, 1rB i 2nB
  • 1ª planta de l’edifici principal : 2nA i 2nC  / 3r i 4t /  5èA
  • 2n Planta de l’edifici principal: Cicle superior: 5èB, 5èC, 6èA, 6èB i 6èC

OBRES

Durant aquest estiu l’empresa INDESOL contractada pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat farà les obres de millora de la instal·lació de la calefacció de l’edifici remodelat del centre.

Canvi dades lliurament documentació de 6è

Us comuniquem que per problemes tècnics en el nou aplicatiu de gestió ens és impossible lliurar-vos l’historial de final de Primària del vostre fill/a en les dates previstes (del 28 al 30 de juny).

Podreu passar a recollir aquesta documentació del 13 al 15 de setembre de 9 a 12,30 h.a la secretaria del centre.

Disculpeu les molèsties i bon estiu!

La Secretària del centre

Concurs menjador escolar

Un cop feta la valoració de l’informe tècnic (sobre B) relatiu a l’expedient 2017/01, de la contractació dels servei de menjador escolar del centre Àngel Guimerà, us comuniquem la data d’obertura pública del sobre C corresponent als criteris amb aplicació de formules automàtiques i proposta d’adjudicació.

Data obertura sobre C: Dia 29 de juny a les 9,00 h. a l’aula de reforç de l’Escola Àngel Guimerà.

Atentament,

La Secretària del centre