L’AMPA

Benvolgudes Famílies, un any més arriba la festa QUINA CANYA! organitzada per l’Ampa.
El dissabte 24 de maig durant tot el dia, al pati de l’escola, tindrem les diferents exhibicions d’esports i balls que han preparat els nostres nens i nenes, a més de gimcana, taller de manualitats, play-backs, escacs, “pinta-cares”, patinatge,…
Participeu al matí a la classe de cardio que farà el Luis González i no oblideu les paperetes pel sorteig de premis que es farà durant tota la tarda
VENIU A GAUDIR DE LA FESTA!!!US ESPEREM!!!

Cliqueu les imatges per veure els horaris de les activitats

festa1festa2

Pots contactar amb l’Ampa:

ampaandreucastells@gmail.com

2 comentaris a l'article: L’AMPA

1. Irene diu:

Pot ser que als vostres alumnes els hi agradaría fer clases de Ballet clasic, taller de Sevillanas o Psicomotricitat.
    Si es així podeu comptar amb mi.
    Em dic Irene i he treballat durant 10 anys en escoles de Bacalona i Santa coloma de Gramanet.
    El preu per alumne seria de 20 euros al mes , dues hores per semana.
    Per si os interesa os deixo el meu móvil 646879072

Irene

2. “Taller d’Intel•ligència” – Promoció benvinguda
    Activitat basada en què:
    La intel•ligència és pot ensenyar
    La intel•ligència és una capacitat dinàmica (pot canviar i modificar-se)
    La intel•ligència és la nostra gran oportunitat per la vida
    La intel•ligència és el millor recurs en un món que canvia contínuament.

La nostra proposta de taller tractarà de desenvolupar la intel•ligència dels nens i nenes que hi participin, cosa que els proporcionarà una millora en la seva capacitat d’aprenentatge, capacitat executora, emocional i social.
    És una proposta que és eficaç no només mentre es desenvolupa l’aplicació del taller sinó que l’efecte en el nen o nena és multiplicador al pas del temps. Es a dir, les millores en les capacitats són perdurables i segueixen creixent.
    Dos sessions setmanals
    Una hora per sessió
    Grups d’entre 10 i 12
    Ubicació: ens desplacem
    Horaris: Flexibilitat
    Preu: 50 € / mes, per nen o nena
    Altres: El preu inclou tallers de pares trimestrals, per ajudar-los a mediar la intel•ligència dels seus fills
    Si voleu més informaió podem venir a fer un taller gratuit per l’AMPA o per pares.
    Salutacions molt cordials.

Contactar amb: Dolors Agulló
    670 655 886 dolors@nous-mdc.net

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *