REALITZACIÓ D’UNA ROSA

UN COP REALITZADES LES ANTERIORS ACTIVITATS I PER TAL DE REALITZAR UNA ACTIVITAT MES MANIPULATIVA, CADA ALUMNE REALITZARA UNA ROSA.

AQUI ACABA EL TREBALL DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI, QUE HA TINGUT COM A FINALITAT QUE ELS ALUMNES DE P-5, PUGUESSIN CONEIXER I MANIPULAR LES TIC A TRAVÈS D’ACTIVITATS MOTIVADORES I UNA LLEGENDA CONEGUDA.

CONFEGIM PARAULES

AQUESTA ACTIVITAT LA DUREM A TERME UN COP HAGUEM TREBALLAT EL CONTE, LA DITA I LA CANÇO. JA QUE LA SEVA FINALITAT ÉS REPASSAR ELS CONTINGUTS QUE HEM ANAT TREBALLANT.

TEXT CONTE

ES TRACTA D’UN RESUM DEL QUE REALMENT NARRA LA LLEGENDA DE SANT JORDI.S’HEN DESTAQUEN ELS ELEMENTS CLAUS I ESTA ESCRIT AMB LLETRA LLIGADA PER A FACILITAL’S-HI LA LECTURA.
SENT ELLS MATEIXOS ELS QUE HO LLEGEIXIN.

DITA I CANÇO

<a href="http://“>

A TRAVES D’AQUEST POWER APENDRAN UNA DITA DEL MES D’ABRIL I LA CANÇÓ DE SANT JORDI.
L’OBJECTIU D’AQUESTA ACTIVITAT ÉS TREBALLAR LA LECTURA I COMPRENSIÓ AL MATEIX TEMPS QUE HO MEMORITZEN.

SANT JORDI

LA LLEGENDA DE SANT JORDI

Imatge de previsualització de YouTube

A TRAVES D’AQUEST VIDEO ELS NENS I NENES PODRAN VISONAR I ESCOLTAR LA LLEGENDA DE SANT JORDI.

CANÇO DE SANT JORDI

Imatge de previsualització de YouTube

AQUESTA ACTIVITAT TE COM HA OBJECTIU AJUDAR ALS ALUMNES HA MEMORITZAR MES FACILMENT LA CANÇÓ DE SANT JORDI.

COM PODEM RECICLAR

Edu3.cat

Publicat dins de Reciclatge | Deixa un comentari

ARRIBA EL NADAL

JA ESTA AQUÍ LA CASTANYADA

HOLA PARE, MARE, AVI, AVIA…

AVUI QUAN HEM ARRIBAT A L’ESCOLA ENS HEM TROBAT LA SENYORA CASTANYERA ASSEGUDA A L’ENTRADA. ENS HEM POSAT MOLT CONTENTS I TOTS L’HEM SALUDAT.

AQUESTA SETMANA TENIM PREPARADES MOLTES ACTIVITATS PER PODER CELEBRAR LA CASTANYADA I LES VOLEM COMPARTIR AMB VOSALTRES!!!

UNA ABRAÇADA!