LA REVISTA DELS ANIMALS

Aquest és un recull dels animals que més agraden a la classe de 5è.
Hem fet aquesta publicació utilitzant el CALAMÉO.

ACTIVITAT PDI

Aquesta és una activitat per posar en pràctica tots els coneixements adquirits sobre els animals vertebrats i els invertebrats.

Sin título

ELABOREM UN MAPA CONCEPTUAL

ELS ANIMALS INVERTEBRATS

cropped-invertebrats

Per estudiar els animals invertebrats accedirem mitjançant el següent enllanç al QV (Quadern Virtual) anomenat “Els invertebrats.
Autor: Jordi Marco Ruiz, de l’Escola Sant Martí.
Utilitzarem la PDI per anar relaitzant les activitats que se’ns proposa entre tot el grup classe. Visionarem el vídeos i anirem responent les preguntes corresponents.
Per accedir a l’activitat clicarem sobre la imatge.

ELS ANIMALS VERTEBRATS

Aquí tenim un resum sobre els animals vetebrats. La seva classificació i les seves principals caractarístiques. És un material creat per l’Escola Betània.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Article de Benvinguda

Aquest bloc ha de servir per publicar i fer difusió totes les feines realitzades a l’aula utilitzant recursos digials.
Tembá podrem fer esment de diversos recursos ja existents per ampliar coneixements.
Els alumnes són els de 5è de Primària i el tema “Els animals”. Per temps d’aplicació segurament anirà enfocat als animals invertebrats.
Bona feina!

Publicat dins de General | Etiquetat com a , | Deixa un comentari