Hello! Hola!

• WELCOME TO PABLO PICASSO’S ENGLISH BLOG. THE PURPOSE OF THIS BLOG IS TO SHARE WITH YOU ALL SOME EXAMPLES OF WHAT WE DO IN OUR ENGLISH LESSONS.
  • Benvingut/da al blog d’anglès del CEIP Pablo Picasso. El propòsit d’aquest bloc és compartir amb tots vosaltres exemples del que fem a l’àrea d’anglès.

school4c

Com ja sabeu, l’escola està portant a terme un Projecte d’Innovació de Llengües Estrangeres.

Aquest projecte es diu “The Sooner, the Better” que significa que com més aviat, millor.

Algunes de les activitats que implica aquest projecte són:

– Avançament de l’Anglès a Educació Infantil

Els alumnes de P4 fan 1 sessió a la setmana.

Els alumnes de P5 fan 1 sessió a la setmana.

– Grups flexibles a tots els cursos de Primària

Des de 1r fins a 6è, totes els alumnes tenen una de les sessions d’Anglès en mig grup per tal d’incidir i atendre totes les seves necessitats.

– Tallers de Plàstica en Anglès a Cicle  Inicial

Els alumnes de primer i segon fan un dels tallers de Plàstica en Anglès.

Aquest any, el taller que fem hi ha una barreja de música, molt moviment i diferents manualitats.

– English Day a 5è

Els mestres d’Anglès de les escoles de Barberà del Vallès muntarem una gimcana on es parlarà en Anglès a totes les paradetes.

Podeu veure les fotos de l’English day d’altres cursos aquí i a la pestanya “ENGLISH DAY“.

– Teatre en Anglès

Els alumnes de 1r fins a 6è van al teatre a veure una obra totalment en Anglès, on els alumnes també hi poden participar.

Prèviament a la classe, s’han treballat els aspectes, cançons i continguts més rellevants per a què els alumnes puguin entendre i seguir amb facilitat l’obra de teatre.

A 1r: Georgina and the dragon

A 2n: Little Red Riding Hood

A 3r: Snow White

A 4rt: Robin Hood

A 5è: Frankestein

A 6è: Tommy and the talent thief

Projecte “Pen friends”

Per tal de practicar l’expressió escrita i també de cara a les Competències bàsiques de 6è, hem iniciat el projecte entre l’escola Pablo Picasso i l’escola Can Serra, on els alumnes de 6è tindran un “penfriend” i s’enviaran 3 cartes durant el curs escolar. A més, es podran conèixer a l’English Day (que es fa a 5è) i després, a les Jornades Atlètiques (que es fan a 6è), afiançant aquest vincle.

Incorporació de les noves tecnologies a la metodologia de l’Anglès

A l’aula d’Anglès tenim una pissarra digital i laboratori d’idiomes.

A més disposem dels llibres digitalitzats que fan servir els alumnes, i el fem servir diàriament, fent que tot sigui així més visual per ells/es.

Tot això ens permet fer activitats per a nens de tots els nivells i necessitats,  més atractives, més motivadores i que permeten millorar la Competència Comunicativa dels alumnes.

dibujo

– Servei de préstec de contes a Cicle Superior

Els alumnes de 4t, 5è i 6è poden gaudir de la biblioteca de l’aula on poden trobar contes  reals i adaptats.

cimg9070

– Nom de la classe des de P4 fins a 2on

Des de l’àrea d’Anglès també farem incidència al projecte del nom de la classe.

– Intercanvi de cartes entre els alumnes de 6è de les escoles Can Serra i Pablo Picasso

Per tal de practicar l’expressió escrita i també de cara a les Competències bàsiques de 6è, hem iniciat el projecte entre aquestes dues escoles, on els alumnes tindran un “penfriend” i s’enviaran 3 cartes durant el curs escolar. A més, es podran conèixer a l’English Day (que es fa a 5è) i després, a les Jornades Atlètiques (que es fan a 6è), afiançant aquest vincle.