OPINIÓ DELS BLOCS

He intentat fer una valoració dels blocs tenint present els punts recollits en la pràctica nº 5 del módul1. Per tant, he mirat els blocs de les companyes que han penjat al fòrum. Crec que és força difícil tenir present aquests punts, ja que la majoria de blocs encara s’estan creant i són força semblant. La gent s’ha centrat en el nom de la classe i l’estació de la tardor. En definitiva els temes treballats a l’aula.

Fins ara desconeixia el món dels blocs, però els trobo molt interessants. Considero que es pot veure reflexada la tasca de la vida quotidiana a l’aula.

També opino que els blocs que he observat no veig que els alumnes puguin ser autónoms.

La participació dels pares està present a les escoles. Crec que els blocs són més un portal obert als pares a on es poden informar de les activitats que realitzen els seus fills i filles a l’aula. I no tant com una eina de participació i col.laboració.

També crec que és una gran eina els enllaços a les pàgines web d’ interès. Estan plenes de recursos per treballar a l’aula.

Finalment valorar molt positivament els blocs que estan penjats al fòrum a on es pot observa l’ esforç i l’ interès dels participants.

Per concloure felicitar a tothom i animar a que segueixin col·laborant i enriquint el curs amb les seves aportacions.

IMATGE: JA HA ARRIBAT LA TARDOR

p1010002a.jpg

A l’ aula estem treballant la tardor. Els nens i les nenes han començat a portar fulles del carrer.

Els continguts treballats han estat : Els colors de la tardor, el clima de l’ estació i els fruits.

Aquí adjunto un dels treballs plàstics relacionats amb la tardor.