Treballant amb els monstres

Us presento a Sombras, un monstre que el Toni, alumne de 5è de l’escola, ha creat i dibuixat.

sombras0001.jpg

Amb els cursos el Toni ha anat dissenyant un power point, amb música inclosa. És el seu llibre telemàtic de monstres.

Una estratègia per a treballar sobre el món intern dels infants. Un món de pors,  de creació, … Per  potenciar i donar sortida a l’imaginació,… Una estratègia per aprendre a partir de les pròpies iniciatives dels alumnes, una manera d’ajudar-los a desenvolupar-se tot respectant allò que senten.

El Toni ha tingut l’oportunitat de crear la seva pròpia activitat . De naturalitzar i normalitzar el seu món intern.

Aquest article ha estat publicat en 4. PRIMÀRIA, Treballant amb els monstres. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.