PROJECTES: SÀLVIA I ALOE VERA

Com ja sabeu aquest any hem treballat el projecte sobre les plantes. Més concretament, a 2n., la sàlvia i l’aloe vera.

Hem après moltíssimes coses sobre aquestes dues espècies i sobre les plantes en general. Hem buscat informació, l’hem posat en comú, hem elaborat murals, hem fet exposicions orals… fins i tot, hem fet sabons!!!

Cliqueu les càmeres per veure les fotos

PROJECTE SÀLVIA   53074
PROJECTE ALOE VERA53074

TALLERS INFANTIL-CICLE INICIAL

Com ja sabeu, durant aquest tercer trimestre del curs, hem fet tallers de plàstica conjuntament amb els alumnes i les mestres de p5. Hem fet mòbils, dibuixos amb canyes, una visera per a l’estiu, hem pintat fent puntets, dibuixos amb semicercles i, fins i tot, hem pintat una motxilleta per l’estiu. Ens hem acomiadat fent un gran vermut al pati de cicle inicial. Mireu quina colla!!!

JORNADA ESPORTIVA

El passat dijous 1 de juny vam anar a Igualada a celebrar la Jornada Esportiva. Allà vam poder practicar diferents jocs amb altres nens d’altres escoles de la comarca. Va ser un dia molt diverit i moooolttt cansat!!!

Cliqueu a càmera per veure les fotos53074

VISITA A LA CAPELLA DEL ROSER!

Aquest divendres vam anar de visita a la Capella del Roser amb motiu de la Festa Major Petita. Allà, en Roger, la Sílvia, l’Albert i la Roser, representants de les diverses entitats del poble (Bastoners del poble, Colla de gegants i Colla de diables), ens van explicar un munt de coses sobre el seguici… i ens van anunciar una exclusiva: L’eclosió dels tres ous que en Bufut va pondre. Quina emoció!!!

Per acabar, ens ho vam passar d’allò més bé al parc de l’Estació!!!!

Cliqueu la càmera per veure les fotos53074

SANT JORDI 2017

El passat dia de Sant Jordi vam fer vàries activitats:

Al matí vam anar de passeig pel poble amb una guia d’excepció: la Maite. Ens va explicar un munt de coses sobre el poble: On estaven ubicades antigament les escoles, aspectes característics de la fàbrica del poble “La Rogelio Rojo”, carrers emblemàtics… però el que més ens va agradar i emocionar va ser la seva companyia MOLTES GRÀCIES MAITE!!!!!

53074Cliqueu la càmera per veure les fotos.

Després del patí ens vam reunir amb els nostres companys de cicle mitjà i vam llegir en parelles al pati. Vam aprendre moltíssim vam poder compartir aquest moment de lectura diferent.

Cliqueu la càmera per veure les fotos.

ANEM A L’AQUARIUM!!!

Hem anat d’excursió a l’Aquarium i ens ho hem passat d’allò més bé: Peixos de totes les mides i colors, meduses, coralls, estrelles de mar…. Hem passat un dia fantàstic!!!   53074Cliqueu la càmera per veure les fotos.