Qui sóc?

Sóc la Paula Sabarich. Sóc mestra d’educació infantil i educació primària. També he sigut mestra d’anglès durant 3 anys4.

Sóc una defensora de l’escola pública i aquest és el setè any que treballo com a mestra.  Els meus punts forts com a mestra són la creativitat, empatia, alegria, positivisme i les meves ganes d’aprendre.

He donat classe des de P3 fins a 6è i sempre m’ha interessat trobar metodologies actives que s’adaptin a cada etapa d’ensenyament. Sempre m’havia agradat molt el món d’educació infantil, però a educació primària també he descobert tot un seguit de recursos apassionants.

Estaria encantada de compartir tot el que vaig aprenent amb vosaltres!

Benvinguts al meu racó

Hola a tots i totes!

Estrenem aquest bloc amb moltes ganes i il·lusió. Quins recursos podrem trobar per aquí? Doncs ens centrarem en la metodologia de racons i aportarem tot tipus d’idees per a realitzar a primària.

El racó del que us parlaré en aquesta entrada és el racó de “construcció de frases”.

Consisteix en unes imatges plastificades amb una línia de belcro a sota de la imatge per poder construir la frase. Radere de la imatge plastificada hi ha un sobre amb les diferents paraules que composen la frase. Els alumnes han de deduïr la frase i col·locar en ordre la frase per a que tingui sentit.