A l’escola vam celebrar la Castanyada!

El 31 d’octubre a la tarda, vam celebrar la festa de la Castanyada. La pluja no ens va permetre gaudir d’activitats al pati però sí que vam poder jugar a diferents jocs de taula durant una estona, fins i tot vam tenir una visita inesperada, la de les “Castanyeres” i després vam poder menjar-nos les castanyes amb les famílies que van poder venir! Gràcies per compartir aquest espai amb nosaltres. Definitivament va ser una tarda genial!

Sortida al Corredor del Montnegre

Fa uns dies vam gaudir d’una sortida amb els alumnes de 3r i 4t al Corredor del Montnegre. En aquest parc natural, vam observar tot tipus de plantes i arbres que hi trobem en els camins. També ens van explicar a on estàvem i a quina serralada pertany. A més vam veure alguns bolets, però també vam aprendre que el bosc no és un supermercat! Va ser un dia fred, però vam aprendre moltes coses del bosc i vam gaudir molt de la natura.

Com podem ajudar a llegir?

Hola a tots i a totes! Sabem que l’aprenentatge de la lectura és un moment dolç, bonic i màgic. És important trobar un espai i un moment ideal per poder-ho fer, tant a casa amb la família, com nosaltres a l’escola en el moment de l’apadrinament lector.

Us deixo un vídeo que ens dóna unes idees de com fer que aquest moment sigui fantàstic.

Apadrinament lector

Fa uns dies hem començat l’apadrinament lector. Aquest any, nosaltres, som els padrins d’una de les classes de P4. Cada setmana anem amb ells a compartir experiències de lectura, els hi expliquem contes i intentem focalitzar l’atenció en diversos aspectes necessaris per l’aprenentatge lector. Tot i així, el primer dia que vam anar, vam gaudir una estona jugant amb ells i a partir d’aquí, les setmanes següents, hem començat a fer l’apadrinament lector.

Benvinguts i benvingudes!

Ei! Ja hem començat un nou curs! Amb ganes, il·lusió i energia per fer moltes coses.

En aquest bloc, anirem penjant les activitats que fem, podrem accedir a enllaços relacionats amb el que fem a classe i també podrem veure les coses que investiguem al llarg del curs.

Esteu preparats? Doncs, som-hi!

Que tingueu un súper curs!