CICLE MITJÀ

ELS ALUMNES DE TERCER VAN CANTAR AQUESTES MELODIES INVENTADES.

CANÇÓ-DANSA L’ALOSA A TERCER

DANSA L’INDIOT A TERCER

EL VIROLET,  BALL DE BASTONS

Els nens i les nenes de Cicle Mitjà hem treballat la Dansa El Virolet, que és un Ball de bastons. Aquí podeu veure els diferents moviments de la dansa i també unes fotos dels nens amb els bastons.

LA TARDOR QUE JO CONEC

Els nens i les nenes de tercer han après aquesta cançó de la tardor. Aquí en teniu dos vídeos

ELS ALUMNES DE QUART TOQUEN LA CANÇÓ EL PICAPEDRER AMB FLAUTA

COMENCEM EL NOU CURS 2015-16 !!

Els nens i nenes de QUART han començat amb l’ audició del Cor infantil Vivaldi i la cançó maorí, “Tutira mai “

ELS INSTRUMENTS MUSICALS : PERCUSSIÓ

Els alumnes de Cicle Mitjà estan estudiant LA FAMÍLIA DELS INSTRUMENTS DE PERCUSSIÓ. Aquí teniu una activitat per tal de poder aprendre millor  les seves característiques .

dibuix

A LA TARDOR

Els nens i les nenes de TERCER han aprés aquesta cançó amb la lletra, solfejant i amb acompanyament instrumental.

3 thoughts on “CICLE MITJÀ

1. anais i claudia

hola som la anais i la claudia ens agrada escoltar la música pop i ballar , som unes cracs ballant i per aixo hem jugat al xilofon amb la musica que hem creat la nostra propia canço i despres la hem escoltat i ere una musica fantastica