14 thoughts on “VOLEU VEURE EL NOSTRE LIPDUB…”BEAUTIFUL MONSTER”

1. Anna

M’ha agradat molt!!! Es veu que hi ha molta feina al darrere. Tenim uns artistes en aquesta escola. Felicitats a tothom!!!

2. Susana

Quina passada!!!!!!!! Moooooolt treballat. Es nota que som una escola preparada per a tot el que vingui. Endavant!!!!

3. Mònica

Moltes felicitats!!!!!!!! Es fantàstic, bonic, emocionant……hi ha molts calificatius que podrien descriure aquest lipdub. I per vosaltres….mestres i alumnes,ENHORABONA!!!!!!!!!!

4. Rosa

M’ha encantat. Esteu ” A LA PAGE”. La feina ben feta. Us ha quedat de MUERTE, UNA BIRGUERIA. La participació fantàstica, dels profes i dels alumnes. AIXÒ FA ESCOLA. Ja quasibé em sé la cançó. L’he buscat i “I don’t mind” haver escoltat més d’una vegada la cançó i veure la “puesta en escena”
    FELICITATS A TOTS ,TOTS.
    Un petó

5. Raul Capdevila

Sort que no sóc de Linyola, que si no em moro, fent aquesta cosa tan rara…sort que soc de l’Asentiu…

6. Ton S.

Visca la creativitat a l’escola! Felcitats a tots i a totes, sou uns artistes.