Aprenem coses sobre Costa d’Ivori amb en Jean Paul!

Aquesta setmana ha vingut en Jean Paul, el pare de l’Elisabeth. Com que estem investigant moltes coses sobre el continent Africà i com que sabem que en Jean Paul va néixer i créixer a Costa d’Ivori, els nens i nenes van decidir convidar-lo a la nostra classe per explicar-nos coses sobre com és aquest país, què hi ha, com són les escoles, quins oficis hi ha, quines llengües parlen, els menjars més típics, la música i la dansa més típica, entre altres preguntes molt interessants i pensades per tots ells. De fet en total van haver 26 preguntes!

Va ser una experiència genial, vam aprendre moltes coses sobre aquest país, vam veure fotos, el Jean Paul ens explicava on vivia i fins i tot vam veure una foto de la seva escola. També ens va portar una recepta boníssima elaborada amb “platano macho” i vam poder tastar-ho i realment era deliciós. A més, vam demanar-li que ens ensenyés la música més típica d’allà i vam aprendre a ballar molt bé. Vam passar una estona en la que vam aprendre moltíssimes coses i ens ho vam passar més que bé.