Hola famílies, ja teniu disponible l’enllaç del doodle per apuntar-se a l’hora que millor us vagi per fer l’entrega d’informes. Recordeu que el temps estimat són uns 10 minuts per a cada família. Heu d’introduir el nom de l’alumne i votar l’opció de l’hora que millor us vagi. Moltes gràcies i fins el proper dia!

Hem anat de colònies

La setmana passada vam gaudir de tres dies a Mas Pinsach, Mieres. Vam realitzar diverses activitats en les que el temps ens va acompanyar en tot moment per gaudir-les a l’aire lliure. Va ser una experiència magnífica la qual vam gaudir molt!

Clicant la imatge podem trobar algunes fotos d’aquests dies:

Celebració Main

El divendres 11, vam anar al Parc de l’Agulla, a Manresa, a celebrar Maria Mazzarello. Vam fer moltes activitats diferents i vam gaudir d’un bon dia en aquest lloc tan gran i bonic.

Després vam dinar tots junts i finalment vam fer una petita celebració conjuntament amb tots els nens i nenes de l’escola.

Protagonistes del 3r trimestre amb les famílies.

Dia de Sant Jordi

Ahir vam gaudir del dia de Sant Jordi fent moltes activitats. Durant el matí, vam passejar pel centre de Terrassa veient totes les paradetes exposades amb llibres i roses. A la tarda, vam veure l’obra de teatre tan original i divertida de Sant Jordi i tot seguit ens van repartir els premis de dibuix i literaris. Cal felicitar l’esforç que tots heu mostrat però en especial als guanyadors d’enguany!

Anem al Museu de les Cultures de Barcelona

El passat divendres vam disfrutar de la visita per Àfrica al museu de les Cultures del món de Barcelona. Vam conéixer com vivien en algunes tribus antigament, quina era la seva cultura, els rituals que feien i les màscares que utilitzaven per a cada ocasió. Finalment, vam poder fer una màscara cada un pintant-la amb els colors com havíem vist en el museu. Ens ho vam passar genial i vam aprendre altres coses sobre aquest continent que estem investigant.

Treballem cooperativament per aprendre sobre els animals de la sabana africana

A projecte estem investigant característiques d’alguns animals de l’Àfrica i després d’haver llegit informacions i d’haver vist vídeos, hem començat a fer un treball cooperatiu sobre aquests animals.

Primer ens hem agrupat per investigar sobre l’animal que volem explicar.

Després tornarem amb el nostre grup de la taula per explicar el que hem investigat. Decidirem com preparar el mural amb tots els animals que hem treballat i buscarem les semblances i les diferències. Finalment ho exposarem a la resta de la classe.

Aprenem coses sobre Costa d’Ivori amb en Jean Paul!

Aquesta setmana ha vingut en Jean Paul, el pare de l’Elisabeth. Com que estem investigant moltes coses sobre el continent Africà i com que sabem que en Jean Paul va néixer i créixer a Costa d’Ivori, els nens i nenes van decidir convidar-lo a la nostra classe per explicar-nos coses sobre com és aquest país, què hi ha, com són les escoles, quins oficis hi ha, quines llengües parlen, els menjars més típics, la música i la dansa més típica, entre altres preguntes molt interessants i pensades per tots ells. De fet en total van haver 26 preguntes!

Va ser una experiència genial, vam aprendre moltes coses sobre aquest país, vam veure fotos, el Jean Paul ens explicava on vivia i fins i tot vam veure una foto de la seva escola. També ens va portar una recepta boníssima elaborada amb “platano macho” i vam poder tastar-ho i realment era deliciós. A més, vam demanar-li que ens ensenyés la música més típica d’allà i vam aprendre a ballar molt bé. Vam passar una estona en la que vam aprendre moltíssimes coses i ens ho vam passar més que bé.