EDAT MODERNA

Hola nois i noies!

Dilluns tenim un exercici avaluatiu de l’edat moderna. Per aquest motiu, us posem un vídeo que us explica una mica tot el que hem anat estudiant. Feu-li una ullada perquè us ajudarà a tenir les idees més clares.

Recordeu que tot el que sortirà a l’exercici avaluatiu és el que hem anat treballant aquests dies.

Ànims!

Edat moderna

esquema edat moderna

Edat Moderna

Hola a tothom,

Aquí us deixem un Power Point per repassar els continguts de l’edat moderna.

Us recomanem que el mireu.

Molts ànims!

Edat Moderna

Vanesa i Alba

Publicat dins de General | 1 comentari

Repàs dels continguts de matemàtiques (tema 2)

Hola a tothom,

aquí us deixem dos vídeos-tutorials de youtube que expliquen molt bé els múltiples, els divisors, el mínim comú múltiple i el màxim comú divisor.  Feu-hi una ullada! Recordeu que aviat farem l’exercici avaluatiu.

Ànims!

Publicat dins de General | 2 comentaris

Enigma 1

Hola a tothom!

Teniu ganes de passar una bona estona? Doncs, a veure qui és capaç de trobar la solució d’aquest enigma.

Per posar les vostres respostes només cal que envieu un comentari.

Molta sort!

Resultado de imagen de enigmes matematics

Publicat dins de General | 2 comentaris

CANAPÈS DE TARDOR!

Hola a tothom,

el dimecres 31 d’octubre, tot i la pluja, vam celebrar la castanyada a l’escola.

Al matí, vam fer canapès de tardor i, a la tarda, vam menjar les castanyes i vam ballar una bona estona.

Va ser un dia molt divertit!

Us deixem aquests dos vídeos on veureu els diferents canapès que vam fer. Tots eren boníssims!

Treballem per projectes

Hola a tothom!

Ja portem unes setmanes realitzant el nostre projecte. Cada grup està buscant informació sobre la pregunta escollida. A part, també estem preparant el material per poder fer l’exposició de la informació a la resta de companys i companyes. Estem molt motivats i ens fa il·lusió ensenyar-vos un petit reportatge de com anem treballant.

Esperem que us  agradi!

Primera excursió de sisè

Hola a tothom,

el divendres 28 de setembre vam anar d’excursió a Món Sant Benet. Vam aprendre moltes coses de l’edat mitjana.

Ens ho vam passar molt bé i, per sorpresa, al final de l’excursió, vam trobar un pergamí amb la pregunta repte!

Va ser un dia ple d’emocions!

Gimcana!

Hola nois i noies,

Hem acabat aquesta primera setmana d’una forma ben divertida! Hem fet una gimcana i hem trobat cinc pistes!

Les pistes han estat les següents:

1. El divendres 28 de setembre anirem amb autocar
  2. Farem 52.000m aproximadament
  3. Anirem a la comarca del Bages
  4. Estarem a prop del riu Llobregat
  5. Farem un taller de cuina i una visita guiada

Un cop hem acabat totes les proves, hem pujat a la classe i per grups hem buscat on anirem d’excursió! Ens ha costat moltíssim però finalment hem descobert que anirem a….

MÓN SANT BENET!

Quina manera més divertida de començar sisè!

Ah, per cert, encara no hem trobat la pregunta repte! Quin misteri!

Aquí us deixem un resum de tot el que vam fer!

Bon cap de setmana a tothom!

HOLA A TOTHOM!

Benvinguts al bloc de sisè!

La Vanesa i jo estem molt contentes de ser les vostres tutores i us estem esperant amb molta il·lusió.

Ja sabeu que és l’últim any que estareu a l’escola i esperem que gaudiu de totes les activitats que us anirem oferint.

Us haureu d’esforçar per anar aprenent tots els nous continguts i el bloc serà una eina clau per consolidar i repassar els nous aprenentatges.

Aquest bloc estarà ple d’activitats, us posarem articles del vostre interès i també penjarem  fotografies de les excursions. Per tant, us recomanem que el visiteu sovint.

Ah! Recordeu que ens agrada molt que aneu comentant els articles que us anem publicant!

Molt bon curs a tots i totes!

Vanesa i Alba

Imatge relacionada