Resum Cala Canyelles

Aquí us deixem un altre petit resum de les fantàstiques colònies a Cala Canyelles. Esperem que us agradi 🙂

Segon dia a Cala Canyelles

Hola famílies!!!

Ja estem a la recta final de les colònies. Avui ha estat un super dia ple d’emocions i activitats, no hem parat ni un moment! Des d’immersió submarina a la piscina, canoes, passeig en barca fins a patins amb pedals i esquí aquàtic. Estem destrossats i destrossades però encara ens queda energia. Tothom està molt bé.

Us deixem amb un petit resum d’aquest dia tan fabulós. Bona nit i fins demà! Esperem que us hagin agradat els vídeos que hem anat penjant.

Els mestres ens acomiadem!

Primera nit

Bon dia a tothom!

Ja hem superat la primera nit! TOTS i TOTES hem descansat. Ara estem esmorzant per preparar-nos pel super dia que ens espera!

Fins la propera!

Colònies Cala Canyelles

Hola famílies!

Us escrivim des de Cala Canyelles! Avui hem arribat a la casa i després d’instal·lar-nos hem anat a la piscina a fer la prova de natació per veure com nadàvem. Hem dinat i a la tarda, després d’escoltar una xerrada sobre seguretat, 6è A ha fet la sessió prèvia a la immersió a la piscina i 6è B ha anat a la platja a fer esquí aquàtic. Ens ha fet un dia radiant. Ja hem investigat totes les instal·lacions de la casa i en breu anirem a dormir per a agafar forces per demà! Ens ho estem passant molt bé! Fins la propera!

PROJECTE RIBERA

Hola a tothom,

aquest curs, els alumnes de sisè hem participat en el Projecte Ribera. Fa unes setmanes va venir l’Anton Montsan i ens va explicar d’on obtenim l’aigua i  la importància de no malgastar-la.

El divendres passat, l’Anton i un company seu, l’Ivan, ens van acompanyar d’excursió pels voltants de l’escola. Vam anar a la Riera de Merlés i també vam fer un recorregut pel bosc fins arribar al poble. L’Anton ens va explicar com els pagesos d’abans obtenien l’aigua i l’Ivan ens va proposar anar a la riera i buscar diferents espècies d’animals.

Va ser molt divertit i vam passar un matí fantàstic.

Aquí us deixem les fotografies!

Gràcies Anton i Ivan!

Les àrees

Hola a tothom,

ja hem començat l’últim trimestre i ho hem fet aprenent a calcular les àrees de les figures planes. És per aquesta raó que us deixem aquest vídeo per acabar d’entendre d’on surten les fórmules que utilitzem per calcular-les.

Molts ànims!

Hola a tothom,

Durant tot el segon trimestre tots els alumnes de sisè de l’escola han anat fent el taller “deixem emprempta”. Avui, últim dia del trimestre, l’han acabat. Han treballat molt però també s’ ho han passat molt bé.                                                                                                      Quin record més maco que deixeu a l’escola!                                                                                            Aquí teniu un petit resum de la feina que heu fet!

Aprofitem per desitjar-vos una bona Setmana Santa!                                                                                      Una forta abraçada!

Sandra i Alba

Jornades esportives

Hola,

Aquí us deixem un petit resum de les jornades esportives que vam fer a Granollers!

Deixem empremta

Seguim fent el taller de “deixem empremta”. Ja hem començat a pintar-lo! Us deixem unes fotos per veure l’evolució.

Caixa de sabates!

Hola a tothom,

És molt urgent que porteu caixes de sabates (intenteu que no tinguin forats). Ja sabeu que les utilitzarem per fer una càmera fotogràfica. Farem fotografies i les revelarem. Serà tota una experiència!

Dijous, hauríem de tenir totes les caixes per poder començar el taller!

Gràcies i fins demà!

Sandra i Alba