Cantània: “Un peix de pedra”

Robin Hood’s legend

Today a theater actress came to our school. She played Robin Hood and Maid Marion’s legend for us. We had fun! The actress let some of us play theater and we all could sing a song in English as well.

Here we have the Sheriff of Nottingham’s song to remember it!

Publicat dins de General | Envia un comentari

Sortida a les coves del Toll

Aquest dimarts vam anar a les coves del Toll i ens ho vam passar molt bé! Vam aprendre moltes coses dels nostres avantpassats.

Publicat dins de General | 1 comentari

En Tomàs Jofresa a la nostra escola!

El passat dia 26 de Març en Tomàs Jofresa va venir a l’escola per fer-nos una xerrada amb el títol d’ “innovar, superar i créixer”.

Una xerrada molt interessant que partia de vivències pròpies del jugador i la finalitat de la qual era transmetre valors com la motivació, la lluita per allò que volen i l’esforç als nostres alumnes.

En Tomàs Jofresa va ser un esportista d’elit i va jugar amb el Joventut de Badalona, a l’Unicaja, al Granada, al Benetton de Treviso, al Gijón, al Girona, al Panellinios GS i al Benfica Lisboa.

Amb aquests equips, va guanyar dues lligues ACB, una Eurolliga, una Copa Saporta, una Copa Korac i dues Copes del Príncep d’Astúries com a títols més destacables.

A continuació us deixem dues preguntes que li vàrem fer al finalitzar la conferència:

Tomàs, quina és la finalitat de les xerrades i del treball que fas amb alumnes de centres escolars?

“La finalitat de les xerrades i activitats en projectes escolars és, en primer lloc, transmetre als joves en edat de formació la importància de tenir bons valors. Valors bàsics, no només en l’esport sinó també en el nostre dia a dia. També que tot a la vida requereix d’un alt component de sacrifici. I que aquest sacrifici depèn de cadascú. I des de ja, han d’aprendre a cultivar-lo.

Intento que valorin els tres grans pilars de la nostra vida: la família, la formació i l’esport. Tots tres estan estretament relacionats.”

Com acostumen a respondre els nens vers una figura reconeguda de l’esport d’elit?

“Els nens tenen una reacció molt interessant cap a una figura del món de l’esport al que no han vist jugar: estan il·lusionats de rebot, és a dir per la il·lusió que expressen els pares que són d’una generació que va poder vibrar amb l’equip on jo vaig jugar. Al utilitzar mitjans audiovisuals, és senzill posar-los en situació i que captin la repercussió que vàrem tenir en la nostra època. Es senten atrets i motivats cap a la visió que un esportista o exesportista pot donar-los. El missatge els marca de forma molt accentuada.

Jo realment gaudeixo, m’apassiona posar un granet de sorra en aquest procés tan fantàstic com és la formació dels nostres joves.”

Moltes gràcies Tomàs!

Publicat dins de General | Envia un comentari

Cantània: “Tallo per on passo…”

Publicat dins de General | Envia un comentari

Cantània 2015: “Van i vénen”

Cantània 2015: Al bell mig de la Terra

COMENCEM LA PREHISTÒRIA!

Publicat dins de General | Envia un comentari

UN MUSICAL HISTÒRIC (Jornades Culturals 14-15)

Després de dos intensos dies ballant i cantant, el divendres vam poder gaudir del resultat final del nostre treball; una pel·lícula elaborada per nosaltres mateixos on expliquem la història de la música des de la prehistòria fins a l’actualitat! Aquest treball s’emmarca dins de les jornades culturals d’enguany titulades “Do, Re, Mi, Fa, Cingles”. Al llarg del dimecres, dijous i divendres tota l’escola s’ha mobilitzat realitzant activitats per viure la música des de noves vessants, i tot junts vam acabar ballant divendres a la tarda, al pati, amb la música del grup de Cardedeu, Els Saltamarges.
Esperem que gaudiu veient la pel·lícula tan com vam gaudir fent-la!

Publicat dins de General | 2s comentaris

L’Auditori. Cantània 2015: “Al Bell Mig De La Terra”: ODISSEA.