“25 anys de Cantània”

Publicat dins de General | Envia un comentari

Cantània 2015. Aquest dissabte vam anar a la Cantània. Nois i noies ho vau fer genial!! Us felicitem!!

IMG-20150615-WA0001 IMG-20150615-WA0002 IMG-20150615-WA0003 IMG-20150615-WA0004 IMG-20150615-WA0005 IMG-20150615-WA0006 IMG-20150615-WA0007 IMG-20150615-WA0008 IMG-20150615-WA0009 IMG-20150615-WA0010

Cantània de cinquè!

“Tot el que et vull dir”

“El món es fa immens”

BICICLETADA 5è

Finalment ja ha arribat el dia que tant esperàvem… i ja ha passat! Però us deixem un vídeo perquè el recordeu sempre, des de la visita a l’hort fins la bonica pedalada que hem fet per la Vall del Tenes.  8-)

Imatge de previsualització de YouTube

Per altra banda us adjuntem un mapa amb la ruta que vam fer tot i que hi ha alguns errors (ja que el GPS va seguir gravant en finalitzar l’excursió i va gravar el recorregut que els mestres vam fer després de les 16.30h, quan vam tornar a buscar el cotxe).  No feu cas ni de les estadístiques ni del desnivell, però podeu veure més o menys per on vam passar!

Captura de pantalla 2015-05-24 a les 19.37.30

COM TENYIR LA SAMARRETA PER A LA CANTÀNIA

Publicat dins de General | Envia un comentari

CANTÀNIA 2015: “Palaia, gamba, turbot!”

Publicat dins de General | Envia un comentari

Cantània: “Un peix de pedra”

Robin Hood’s legend

Today a theater actress came to our school. She played Robin Hood and Maid Marion’s legend for us. We had fun! The actress let some of us play theater and we all could sing a song in English as well.

Here we have the Sheriff of Nottingham’s song to remember it!

Publicat dins de General | Envia un comentari

Sortida a les coves del Toll

Aquest dimarts vam anar a les coves del Toll i ens ho vam passar molt bé! Vam aprendre moltes coses dels nostres avantpassats.

Publicat dins de General | 1 comentari

En Tomàs Jofresa a la nostra escola!

El passat dia 26 de Març en Tomàs Jofresa va venir a l’escola per fer-nos una xerrada amb el títol d’ “innovar, superar i créixer”.

Una xerrada molt interessant que partia de vivències pròpies del jugador i la finalitat de la qual era transmetre valors com la motivació, la lluita per allò que volen i l’esforç als nostres alumnes.

En Tomàs Jofresa va ser un esportista d’elit i va jugar amb el Joventut de Badalona, a l’Unicaja, al Granada, al Benetton de Treviso, al Gijón, al Girona, al Panellinios GS i al Benfica Lisboa.

Amb aquests equips, va guanyar dues lligues ACB, una Eurolliga, una Copa Saporta, una Copa Korac i dues Copes del Príncep d’Astúries com a títols més destacables.

A continuació us deixem dues preguntes que li vàrem fer al finalitzar la conferència:

Tomàs, quina és la finalitat de les xerrades i del treball que fas amb alumnes de centres escolars?

“La finalitat de les xerrades i activitats en projectes escolars és, en primer lloc, transmetre als joves en edat de formació la importància de tenir bons valors. Valors bàsics, no només en l’esport sinó també en el nostre dia a dia. També que tot a la vida requereix d’un alt component de sacrifici. I que aquest sacrifici depèn de cadascú. I des de ja, han d’aprendre a cultivar-lo.

Intento que valorin els tres grans pilars de la nostra vida: la família, la formació i l’esport. Tots tres estan estretament relacionats.”

Com acostumen a respondre els nens vers una figura reconeguda de l’esport d’elit?

“Els nens tenen una reacció molt interessant cap a una figura del món de l’esport al que no han vist jugar: estan il·lusionats de rebot, és a dir per la il·lusió que expressen els pares que són d’una generació que va poder vibrar amb l’equip on jo vaig jugar. Al utilitzar mitjans audiovisuals, és senzill posar-los en situació i que captin la repercussió que vàrem tenir en la nostra època. Es senten atrets i motivats cap a la visió que un esportista o exesportista pot donar-los. El missatge els marca de forma molt accentuada.

Jo realment gaudeixo, m’apassiona posar un granet de sorra en aquest procés tan fantàstic com és la formació dels nostres joves.”

Moltes gràcies Tomàs!