Sortida Coves del Toll

Bicicletada 2018

El passat divendres 11 de maig per fi vam poder realitzar la sortida de la bicicletada i vam tenir un dia radiant. Us deixem a continuació amb algunes fotografies de l’excursió i amb un vídeo!
Vam gaudir moltíssim!

Stop Motion – Jornades Culturals

Preparats ? Preparades ?

En aquest vídeo podreu veure els resultat de tots els Stop Motion que hem estat creant durant aquests dies !

Han quedat molt i molt bé ! Gaudiu-los !

Últim dia de Jornades Culturals

Avui divendres hem estat preparant i creant un joc de trivial sobre els dibuixos animats. Després hem jugat i hem intentat endivinar les preguntes dels altres grups. Per acabar el matí hem visualitzat tots els nostres Stop Motions.

Estem molt contents i contentes dels vostres treballs. Enhorabona !!!

Comencen les Jornades Culturals

Avui dimecres han començat les Jornades Culturals que aquest any tractaran els Dibuixos Animats. Els nens i nenes de Cicle Superior ens hem dividit en grups per crear els nostres propis “Stop Motions”. Durant aquest primer dia hem estat preparant els decorats i personatges per poder fer les fotos i muntatge entre demà i divendres. Mireu com treballem !

Preparatius + Pregó

Imatge de previsualització de YouTube

Divendres els alumnes de cinquè van anar disfressats per totes les classes de l’escola a donar la benvinguda al carnestoltes.

SILENT MOVIES in the English Classroom…

We have been working about the theatre play “THE LEMON THIEVES”. To understand it better we have performed it.

There you have our movies.

Enjoy them as we did acting them out!

Visita de la policia local 5è B

Visita Policia Local

Imatge de previsualització de YouTube

Avui ens han vingut a visitar a la classe en Carles, la Carme i l’Oscar, tres policies de l’Ametlla. Hem estat parlant sobre les normes més importants a l’hora d’anar amb bicicleta.
Per finalitzar l’activitat hem construït unes gorres de cartolina. Ens ha agradat molt!!!

Iniciem el Segon Trimestre!!!

Imatge de previsualització de YouTube

Els alumnes de cinquè hem iniciat un segon trimestre amb molta força. A medi aprenem sobre els aparells, a matemàtiques estem treballant les fraccions per racons amb material manipulatiu i també estem iniciant el projecte de l’hort a Tallers!