Primera collita!

Durant el mes de maig hem anat collint enciams, bledes, escaroles i raves. Estem molt contents perquè estem tenint una bona collita.

Visita dels alumnes de P3 a l’hort

Aquesta setmana els nens i les nenes de P3 han visitat l’hort amb la companyia d’uns quants alumnes de cinquè. Els més grans han explicat totes les feines que fan a l’hort i els hi han ensenyat totes les hortalisses que hi ha plantades. Al final de l’activitat, els alumnes de P3 han regat els enciams.

Aquí teniu les fotos.

Bicicletada 2016

Aquí teniu les fotos de la bicicletada!

Coves del Toll

El dimarts 26 d’abril vam anar d’excursió a les Coves del  Toll, a Moià. A part de fer la visita a les coves, vam aprendre moltes coses de la Prehistòria i fins i tot, vam fer un brunzidor. Ens ho vam passar molt bé!
Aquí teniu les fotografies!

Publicat dins de General | 1 comentari

I have, you have, Peter Pumpkin HAS….HE HAS!

I attach you a song to practise this verb. Enjoy it!

TALES FROM IRELAND

El dimecres vam anar a veure una obra de teatre en anglès. La companyia de teatre Blue Mango Theatre ens va representar “Tales from Ireland”, llegendes d’Irlanda. Va ser una obra molt divertida, ens va agradar moltíssim i ens vam fer un tip de riure!

Taller de cosir

Durant el segon trimestre, els alumnes de 5è van elaborar un peluix cosint amb feltre i enganxant-hi botons, picarols…

Aquests són els resultats.peluixos escola petit

Publicat dins de Tallers | Deixa un comentari

Tallers: el fons marí

Pintem el fons del mar amb les mans. Que bé que s’ho passen!

IMG_2191 IMG_2192 IMG_2193 IMG_2195 IMG_2196

Publicat dins de Tallers | Deixa un comentari

L’hort

Els nens i les nenes de cinquè hem començat a treballar a l’hort. Per començar, hem plantat enciams, escaroles, cebes i bledes. Aquest any tenim una novetat, el rec automàtic! Anirem informant de tots els canvis!

Publicat dins de General | 3 comentaris

CANTÀNIA: vals de les praderies