Monthly Archives: maig 2011

Vam anar d’excursió al ZOO!

El dia 6 de maig vam anar d’excursió al Zoo de Barcelona. Hi havia tortugues, girafes, elefants, pingüins, zebres, dragons, cocodrils, lleons, goril·les, serps… quants animals que vam veure aquell dia!  La sortida va anar molt bé i vam aprendre molt.