Monthly Archives: març 2011

Carnestoltes de Montesquiu!

La setmana passada els i les alumnes i mestres ens vam posar els millors vestits  per celebrar el Carnestoltes! Vam passar per la passarel·la, on hi vam poder veure de tot: maduixes, bruixes, pirates, astronautes, princeses, cantants, ballarines, esquelets, cavallers, indis, arlequins…  Tot seguit vam  ballar al ritme de la música fins no poder més!

CAMINADA AL CASTELL DE MONTESQUIU

Sabent que la setmana següent no podríem celebrar el dijous llarder, vam pensar que podria ser divertit pujar caminant fins a dalt del Castell de Montesquiu tots els nens i nenes de l’escola El Rocal, des dels més grans fins els més petits. I així ho vam fer! Un cop a dalt vam berenar i encara ens va quedar una estona per jugar tots plegats!