Si durant aquests mes de febrer veieu els nens i nenes de Montesquiu que volten pel poble és perquè estarem treballant els oficis i tenim moltes sortides previstes: el forn de pa, el paleta, la carnisseria, la pinsera, el bar…
A més hem convidat a molts pares i mares perquè ens vinguin a explicar quina és la seva feina.
Animem a totes les famílies a participar en aquest petit projecte aportant materials i sobretot moltes ganes! Ja us anirem posant el dia…




