Monthly Archives: gener 2011

A Montesquiu treballarem els oficis!

Si durant aquests mes de febrer veieu els nens i nenes de Montesquiu que volten pel poble és perquè estarem treballant els oficis i tenim moltes sortides previstes: el forn de pa, el paleta, la carnisseria, la pinsera, el bar… 

A més hem convidat a molts pares i mares perquè ens vinguin a explicar quina és la seva feina.

Animem a totes les famílies a participar en aquest petit projecte aportant materials i sobretot moltes ganes! Ja us anirem posant el dia…

El Nadal dels més menuts!

Hola a tots i totes!

Us presentem algunes fotos d’unes quantes activitats que vam portar a terme durant els dies abans de Nadal a les escoles de Vidrà, Besora i Montesquiu. Aquells dies estem tots molt il·lusionats, però enfeinats preparant els àlbums i les tapes, fent un detallet pels pares, aprenent-nos el poema de Nadal, cantant Nadales, fent representacions, i sobretot…cagant el Tió! Que bé que ens ho passem!