ELS DINOSAURES

Durant el segon  trimestre els infants de P5 vam treballar el projecte:
ELS DINOSAURES.

Cada dimecres a la tarda descobríem què menjaven, com eren, on vivien, perquè es van extingir i moltes coses mes. Tot això ho vam aprendre a través de contes, pel·lícules, joguets, webs,….
Ja som uns experts del tema!

SORTIDA AL TEATRE

El passat 22 de Març els alumnes educació infantil de la zer van realitzar una sortida a Les Borges Blanques on van poder veure una obra de teatre en anglés. Es titulava ” The Garden ” i on apareixia un vell conegut: the very hungry caterpillar, el mateix cuquet del conte que el teacher ens ha explicat a classe.

Van disfrutar moltíssim, van riure, cridar, cantar i fins i tot ballar!!!!

Apreteu el boto de l’audio passant el ratolí per sobre, és més bonic!!

POLLETS

La setmana passada el Ramon va porta a la classe un sorpresa!!!!!!!!!!!!!

Que hi ha a la caixa ?

A la granja del seu avi hi havien nascut POLLETS i si volíem en portaria a l’escola.

Vam donar-los de menjar i de beure i vam observar-los (quantes potes tenien, de que tenien recobert el cos, …). Finalment, i gràcies a la senyoreta Mercè i la mare del Ramon vam poder tocar-los ja que la senyoreta Mireia no va pas atrevir-se.

Ens van agradar moltíssim!!!!!

Bibliobús

Dos dimecres al mes el Bibliobús arriba a la vil·la de l’Albi.Els infants de P5 hi anem a buscar contes, DVD’s , llibres… relacionats amb el tema que estem treballant( dinosaures, animals de la sabana,…) i també contes que ens criden l’atenció o ens agraden. Remenem, busquem, mirem, observem i gaudim de la biblioteca. Desprès a l’aula els hi trèiem tot el suc.
Passades les dos setmanes tornem els llibres i n’agafem de nous.
Ens encanta el BIBLIOBÚS!