CONTES EN CLAU DE FA.

El dimecres 16 de maig tots els alumnes de la Zer van participar en l’animació lectora  que es va organitzar des del Bibliobus.

Tots mestres i alumnes vam reunir-nos a l’escola de l’Albi i allí vam disfrutar del divertit contacontes.

FEM TEATRE

Els passats 23 d’Abril i 9 de Maig els alumnes de l’escola van representar les ja tradicionals obres de teatre que cada any preparen amb gran entusiasme.

El primer dia van estrenar la premier els alumnes d’Educació Infantil, que van representar els contes : “El cargol i l’herbeta de poliol” (els més petits) i “La rateta que escombrava l’escaleta” (el alumnes de P5). I els alumnes de Cicle superior que van represenatr dues obres: “El rei que no reia” i “ La otra historia de Caperucita Roja“.

El segon dia els encarregats van ser els alumnes de Cicle Inicial amb l’obra: “El Núvol”, i els alumnes de Cicle Mitjà que van representar ” El somni del petit turquesa”.

Tots van fer-ho la mar de bé, són uns artistes!

TEATRE

UNA MONA PARTICULAR

Aquest any a l’escola de l’Albi en compte de fer i menjar-nos la mona hem fet MAGDALENES, però no unes magdalenes corrents nooooooooo!!! Magdalenes a l’ anglesa!

Amb ajuda del teacher Joel em realitzat un petit taller de cuina en  anglès. El dimecres 28 de Març per la tarda van fer el taller els alumnes de cicle mitjà i cicle superior i l’endemà van fer-ho els nens i nenes de cicle inicial i d’ infantil. Van preparar els ingredients, van fer la massa, i les van coure.

Quan ja les vam tenir totes fetes vam sortir al pati i vam esmorzar tots junts!!

L’ ESCOLA VISITA LA BIBLIOTECA.

Al mes de Gener vam gaudir d’una activitat d’animació a la lectura.

Els alumnes van visitar la biblioteca del poble on van gaudir de l’exposició de contes i llibres de cuina que portava el títol “Per sucar-hi pa” i que girava en torn del món de la cuina, dels menjars, dels restaurants. L’objectiu de la sessió era esperar que tothom agafés moltes ganes de devorar llibres, en el bon sentit de la paraula. I fins i tot s’esperaven que alguns es llepessin els dits, no els llibres…
Per als petits la sessió d’animació a la lectura va anar a càrrec de la bibliotecària Mercè Segarra de la biblioteca de les Borges Blanques. Per als més grans , la sessió va anar a càrrec de la bibliotecària del bibliobús, ja que s’incloïa dins de les activitats de promoció del bibliobús.
Aquesta exposició va permetre a les famílies i alumnes ,disposar durant uns dies d’una gran varietat de llibres, contes, revistes relacionades amb el món culinari a la biblioteca de l’ Albi.

El dimecres 11 de Gener els alumnes d’educació infantil i cicle inicial en la seva visita a la biblioteca.

El dimecres 25 de Gener els alumnes de cicle mitjà i cicle superior en la seva visita a la biblioteca.

CELEBREM EL DIA DE LA PAU, 2012

El dilluns 30 de gener, tots els nens i nenes del col·legi hem celebrat el dia Mundial de la Pau. Ha estat una celebració molt emotiva ja que grans i petits hem fet diferents activitats.

Els més grans han decorat els arbres de l’escola amb signes de la pau, han elaborat un collage, i han omplert l’arbre dels desitjos amb desitjos de pau.

Els més grans han elaborat un colom le la pau amb boletes de paper.

Hem decorat els arbres de l'escola amb signes de la pau.

I per acabar hem sortit al pati i entre tots hem pintat amb ceres un colom de colors, formant una gran rotllana i hem cantat la cançó “El món seria més feliç”.

NADAL 2011

Després de molt esperar el Tió va arribar finalment a l’escola el dimarts 19.

El dia 22 vam celebrar el Nadal a l’escola, durant el dia vam fer diferents activitats.  Pel matí mentre els més petits de l’escola feien cagar el Tió, els més grans van elaborar l’arbre dels desitjos i van decorar els arbres dels passadíssos amb motius nadalencs.

Per la tarda vam realitzar una cantada de nadales i poemes. Com ja és tradicional,  el festival de Nadal es celebra al “Casal” del poble i s’invita als familiars.  Aquest any la novetat ha estat la utilització de l’escenari d’aquesta sala, que ha resultat molt positiva per la bona qualitat acústica.

CASTANYADA 2011

El dia 28 d’octubre per la tarda , vam cel.lebrar la castanyada.
Les activitats que es van portar a terme, es van adaptar al temps plujós que ens va fer.
La primera part de la tarda vam gaudir de la presentació del conte “La castanyera” amenitzada pels alumnes de CS a la seva classe.
A continuació ens vam translladar al Poliesportiu on es va fer una cantada i ballada de cançons relacionades amb la festa de la castanyada i amb la tardor:
– “La castanyera”
– “Marrameu torra castanyes”
– “El ball del patatuf ”
– “Oh, Susanna”
Per finalitzar la festa es va repartir castanyes per a tots els nens i nenes i vam participar en diferents jocs.