La Vella Quaresma!

A la nostra escola és tradició tallar-li una cama a la Vella Quaresma cada divendres. Ens ho passem pipa cantant-li cançons i desprès buscant el regalet que ens deixa. Ja li hem tallat totes les cames!

Teatre en anglès

Els nens i nenes de primer i de segon vam poder gaudir a l’escola d’una fantàstica obra de teatre en anglès. Alguns de nosaltres vam poder participar com a actors. Ens va agradar moltíssim!

ELS NOMS DE LES AULES

Els nens/es de tercer a principi de curs hem triat els noms de les classes. I a partir d’aquí estem treballant el projecte de l’aula.

Els nens/es de tercer A som les estrelles.

Els nens/es de tercer B som la màgia.

us ensenyem unes fotos.

Cantem nadales a mtv 1!

Els nens i nenes de 2n hem anat a cantar nadales a mtv 1. Aquí teniu el vídeo i no només el nostre! Podeu veure com ho van fer els nens i nenes més grans que nosaltres !

Cantada 2015

Cantada del 2010

Cantada 2011

Cantada 2012

Cantada 2013

Cantada 2014

El Nadal ha arribat!

Aquesta galeria conté 22 fotografies.

El Nadal ha arribat a l’Escola i els nens i nenes de 1r i de 2n ho hem celebrat. Com ja és tradició, l’últim dia del trimestre hem realitzat un esmorzar col·lectiu per agafar forces per picar ben fort al … Continua llegint

Més galeries | Deixa un comentari

Hem anat de colònies!

Els nens i nenes de 2n vam a anar de colònies els dies 22 i 23 d’octubre a Santa Pau. Vam fer moltes activitats divertidíssimes! Aquí teniu un recull de tot el que vam fer!

La verema de 2n

Els nens i nenes de 2n hem estat treballant la verema i no hi ha res millor per entendre el procés que viure’l!

Vam anar a la granja de Can Montcau i allà vam poder recollir el raïm, trepitjar-lo, premsar-lo, vam tastar el most i vam veure un celler on el nostre most es farà vi. Ens ho vam passar molt bé!