Final d’etapa…
juny 22nd, 2010
Tanquem el bloc per vacances
Ja estem al final de la etapa . Aquet es l’últim article que us fem arribar. Esperem que us hàgiu divertit llegint els nostres articles i que us hagin fet pensar. Hem tingut diversos rècords com per exemple les 10.000 visites en els 2 anys de bloc. Si ens voleu veure l’any que ve ens podreu trobar a Cròniques d’Escolen en Xarxa o en aquest mateix Bloc esperem que us ho fem passar igual de bé que aquest any.
Escola el Puig 6è de primària classe del Vampir 2009/2010















A veure si l'endevines...
juny 22nd, 2010 at 14:12
fa molta pena deixar la etapa, Primaria em estat 6 anys conbibin entre els frofesos i amics, DONU LES GRASIES!.
gracies per a tot Nuria, Mariona i tu Patrici
Daixem primaria i anem a secondaria.
ens saguirem baient Ciro, Adrià, Guillem M,Laura, Queralt,Ariadna,Jordi,nuria,Aniol, maria F,Max,Eloi,Guillem R,Maria Ortiz,Eduard,Raquel,Simòn,
Marta,Júlia M,Maria O,Nuria A, Oriol,David i Nerea!!!!!
Adèu
juny 22nd, 2010 at 15:13
Moltes felicitats per el final d’etapa que heu assolit.JA SOU BASTANT GRANS!!!!!! Moltes gràcies al Patrici que us ha fet disfrutar amb les seves ensenyances i pràctiques aquests dos últims anys. A veure si el proper curs seguiu amb el vostre bloc que ens fa sentir més aprop dels coneixements que adquiriu a l’escola.
QUE PASSEU UN BON ESTIU!!!!!! UNA ABRAÇADA.
juny 22nd, 2010 at 20:14
Vull agrair al Patrici i a tots els vampirs i vampiresses que ens hagin tingut tan “al dia” de la vida a la classe. Espero que el curs vinent continueu tan actius!
Bones vacances a tothom.
juny 23rd, 2010 at 9:42
Moltes gràcies Patrici. Aquest esforç continuat ha fet d’aquest bloc una obra d’art i un gran exemple pels vampirots
juny 28th, 2010 at 17:10
Hola…
Fa una mica de pena deixar primaria però també hem d’anar a la E.S.O.
juny 30th, 2010 at 17:53
Hola!!
En primer lloc bones vacances,
i en segon, la maria ortiz té raó, fa moltíssima pena deixar primària, i deixar tots el professors que hem tingut durant sis anys, però per l’altre banda, hem d’anar a la eso, una nova etàpa que hem de viure.
Adéu!!!