A la classe hem estat elaborant espelmes amb cera verge d’abella. Per poder-ho fer, hem estat treballant amb plaques de cera i blens de cotó. Les mans i l’aire s’han impregnat d’una olor dolça de mel. A la paradeta de la Festa de l’hivern del proper dia 20 les podreu adquirir .
desembre 14th, 2009 at 11:07
Hola amics!
vull diros que amb aquet (taller) m’ho passo molt bé.
proba-ho!
desembre 14th, 2009 at 11:11
Ei, com va això?
Em dic Guillem M i em va agradar tant fer les espelmes amb cera d’abella, que fins i tot em posava a arrodonir puntes de la gent que m’ho demanava.
VA SER FABULÓS!!!
Atentament:
Guillem Martínez
desembre 16th, 2009 at 20:23
Hola, com esteu a mi m’estar agradan molt l’ho de les espelmes de cera d’abella. Jo crec que són molt originals i que també ens a les compraran molta gent, espero que sigui així la cosa, no.
Espero que ho feu vosaltres amics
Adeu
desembre 20th, 2009 at 14:51
Hola, que tal?A mi també m’agradat molt fer aquestes espelmes, que fan molt bona olor.Segur que a la paradeta, tindran molt d’exit!!!!Moltes abreçades!!!
desembre 29th, 2009 at 22:00
Hola a tots!
M’ha agradat molt aquestes espelmes que em fet, perquè quan les encens fan molta olor a mel i donen molta pau i tranquil.litat a tota la gent que les envolten.
Adeu.
gener 2nd, 2010 at 15:45
Hola a tothom!!!
Els meus pares els hi van agradar molt les espelmes.
Són molt maques i encara més si les hem fet nosaltres
mateixos.
Estic molt contenta i molt orgullosa d’haver fet unes
espelmes jo mateixa.
Adèu.
octubre 20th, 2010 at 18:55
Hola,
He vist aquest amb molt interes i em sembla molt bonic. M’agradaria saver on s’ha comprat la cera verge i cuant va costar.
Gràcies,
Matthew
Moltes