Creant materials

Hola, deixo un exemple de materials que estem creant d’emocions, modificant-les amb el GIMP. Així podem utiltzar les imatges que més ens convenen i agraden juntant-les al nostre gust. Estem pensant en crear lotos, activitats de lecto-escriptura, murals…

Ara he utilitzat imatges d’internet, però la idea és anar càmara en mà i fotografiar els infants de l’aula.

La provisió de petons de la Zea

La provisió de petons de la zea_0001

Penjo un vídeo creat amb Movie Maker sobre un conte de petons.

Espero que us agradi.

T’agrada, no t’agrada?

Hem començat el taller de les emocions a P3 aquests trimestre.

Voliem fer una petita introducció sobre diferents emocions, poder-les representar a nivell d’expressió corporal i explicar alguna vivència que hàgim tingut o que ens provoqui aquesta emoció.

Al EDU365 hem trobat una aplicació que ens ha ajudat i els ha fet molta gràcias als infant. Dins el recurs sempre hem utilitzat l’apartat de “Carones”.

La cançó de la felicitat

Aquí penjo una cançó titulada: La cançó de la felicitat.

Apta per tots els cursos d’infantil. Si l’acompanyem amb la dansa millor que millor.

Projecte final

Les sis activitats qe penjaré com a projecte final giren totes al voltant de les emocions. Trobo que totes les activitats es poden realitzar amb qualsevol curs d’educació infantil.

A la meva escola ho treballem mitjançant els tallers i barregem inafants dels tres cursos. L’objectiu principal és l’educació emocional i la durada és tot el curs, canviant el taller cada tres sessions, però sempre buscant activitats sobre les emocions.

Hi ha dues, el document de google estil presentació i el mural fet amn Gloster, que ja les vaig penjar en el seu moment, així que seguit d’aquest article penjaré les altres quatre activitats.

Treballem les emocions amb Gloster

Aquests dies hem estat trastejant amb una nova eina que dóna molt joc. Val la pena passar-se una estona jugant amb ella i veure les possibilitats.
És una manera de presentar conceptes als infants froça atractiva.
Si voleu saber-ne més entreu a:http://www.glogster.com

Mireu què hem fet!!!

<iframe src=’http://www.glogster.com/glog/6lq8d42q33dcbe93lusafa0′ height=’1300′ width=’960′ name=’glogster-embed-glog’ frameborder=’0′ scrolling=’no’ marginheight=’0′ marginwidth=’0′ style=’overflow: hidden;’ id=’glogster-embed-glog’></iframe>

Pràxies de tardor

Tot buscant pràxies per fer a la claase he trobat aquestes fetes amb fulles de tardor.

Ho he trobat en un blog que es diu: El racó de les paraules. Té material molt interessant i també et dóna l’adreça d’altres blogs, també, amb molt bon material.

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

I ja que arriba el Nadal….

Donat que el Tió arribarà d’aquí poc a les escoles, us adjunto un conte del Tió.

CAROLINA I EL TIÓ.  Tret de la pàgina d'”UNa mà de contes”.

Edu3.cat

Les emocions

Recursos per PDI

Aquí podeu trobar una biblioteca de recursos per PDI ja fets.

Podeu treballar amb el programa Notebook sense necessitat de descarregar-lo per fer recursos per la PDi