ELS ALUMNES DE LES ESCOLES ENRIC TATCHÉ, GASSÓ I VIDAL I MARTINET VISITEN L’INSTITUT CAN MAS

escola111

escola221

escola33
Els passats dies 15,16,18 i 22de novembre,els alumnes de sisè de les escoles Enric Tatché, Martinet i Gassó i Vidal van visitar el nostre institut amb motiu de la Setmana de la Ciència.
Els van acompanyar els professors tutors: en Santi, de l’ Enric Tatché, en Juanjo, de Gassó i Vidal i la Meritxell, de Martinet.
Els van rebre el Director i el professorat del Departament de ciències.
laboratori22- Al laboratori de Biologia van mirar pel microscopi i per les lupes binoculars.
- Al laboratori de Física i Química van fer reaccions químiques que produien canvis de colors.
També van inflar un núvol de llaminadura mitjançant canvis de pressió, van fer desaparèixer un tub d’assaig i traspassar globus amb brotxetes sense explotar-los.

Carlos Blanco i David Illa, 4t ESO

Aquest article ha esta publicada en Coses "NOSTRES", General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current day month ye@r *