SANT JORDI 2017

Aquest matí hem anat a la biblioteca pública a escoltar contes i veure una obra de sant jordi una mica especial!
A la tarda els pares i mares ens han fet una representació fantàstica!
sant-jordi

PREPATIUS SANT JORDI

Per Sant Jordi cavallers i princeses! Nosaltres  hem pogut decidir que volíem ser! mireu com ho fem!

IMG-20130423-WA0000

LA RATA FORASTERA

Dimecres al matí vam anar a la sala de psico a veure la rata forastera! ens va agradar molt!

La Rata 400 imprimir

… SORTIDA A LA BIBLIOTECA PÚBLICA!

Ja som al tercer trimestre, hem començat i aterrats molt contents i en una setmana mooolt plena d’activitats… sabeu perquè?? s’acosta Sant Jordi!!!

Avui per començar hem anat a escoltar contes a la biblioteca pública! ens hem pogut emportar un conte a casa!

500_auto__agenda_logotips_generics_2017_bibliotecaI demà? què passarà?

MINI MARXA DE LA REGULARITAT

Avui fem la marxa de la Regularitat donem la volta a l’escola. 1 km. Es tracta de no córrer ni anar a poc a poc. Cada 5 minuts surt un grup de 6 nens i nenes, 2 de P3, 2 de P4, i 2 de P5.

Al llarg del recorregut hi ha  fletxes pintades a terra i també hi ha controls.  Cada dos grups hi ha també una mestra. Fem aquesta marxa en record de la Lourdes Alfonso.  Bona marxa nois! Ja estem a punt!!

FEM LA MONA AMB ELS PADRINS!

Mona-de-Pasqua

PSICOMOTRICITAT AMB LES FAMILIES

729408675cce383b80baf08d6c440e69

FALTEN FOTOS QUE NO ES CARREGUEN. EM SAP GREU. TAN AVIAT COM ES CARREGUIN LES AFEGEIXO. GRÀCIES

Publicat dins de General | 1 comentari

CANVI DE LLOC!

Aquest matí ens hem canviat de lloc! cadascú ha triat la cadira que més l’hi ha agradat!

SORTIM A JUGAR A LA COVA I LA CABANA!

P1260315 P1260309

FEM UN FOC!

A la cova hi hem trobat a faltar alguna cosa… què serà? què serà?   ahh… siii! Un foc!

Mans a l’obra! entre tots hem agafat papers… cordes… pedres… fustes… etc… i hem construït un foc!