Més i més colònies!!!

Avui hem navegat amb el nautilus però ara ens espera la disco!!!!! Ens ho estem passant d’allò més bé!!

Publicat dins de General | 2 comentaris

Sortida a la capital condal!

El passat 6 de febrer vàrem fer una sortida conjuntament amb els nens i nenes de la ZER. Els alumnes de cicle mitjà vam visitar el Museu Egipci que va ser una passada, vam realitzar un taller de momificació i els de cicle superior vam anar al Museu de Història on ens van explicar tota la història de Catalunya de forma molt entretinguda i amena, la veritat que ens va agradar moltíssim passar el dia de museus i compartir una estona tots junts, malgrat l’aire tan bèstia que ens feia!

A més a més, els nens i nenes de 6è vam decidir conjuntament on ens agradaria anar de final de curs, surprise surprise!!!!!

ARTS & CRAFTS

All along this term, we have been working about a Spanish painter in Arts & Crafts, his name is Diego Velázquez. We have learnt that he is one of the great Spanish painters of the Golden Age. One of the representatives of the Spanish Baroque and his works show a highly realistic human figure and the technique of claroscuro.

We have done different tasks regarding this painter in order to know more about him. First of all, we have done a mind map in which we have taken into account the most rellevant information about him. After that, we have tried to reproduce some artworks imitating his mainly techniques. Hereby, you can observe some of our works:

Finally, we can say that we have been able to memorise key vocabulary and phrases, to create some compositions, to describe Velazquez’s art and to talk about his most important painting “Las Meninas”.

Diada de Santa Cecília i Visita als embotits Cassany

Per la diada de Santa Cecília vam anar a Can Costa i Font a veure un espectacle de música relacionat amb els instruments de percussió. No va estar malament, però el què realment avui us volem ensenyar és la visita que vam fer a la fàbrica d’elaboració pròpia d’embotis Cassany.

Vam poder veure les instal·lacions i tot el procés d’elaboració. Ens van oferir una delicada degustació de somaia i ens van obsequiar amb una altra per dur-la a casa… però creieu-nos quan us diem que NO VAN ARRIBAR a l’autobús!!!  Estaven bonísssssssssimes!!!

Publicat dins de General | 5 comentaris

Quins pulmons!!!

Us heu parat a pensar mai què vol dir l’expressió “quins pulmons!!!” Nosaltres ho hem vist d’aprop!!! Hem quedat ben esgarrifats en tots els sentits… però hem après molt!
Ara sí que ho podem dir: Déu ni dó quins pulmons!!!!! 🙂

Publicat dins de General | 8 comentaris

Halloween!!!

Mireu, mireu…. a l’escola hem celebrat el halloween i ens ho hem passat genial!

halloween_0001

Pla lector – Un gos, un cavall i un llop

Els alumnes de 4rt, ens van preparar una representació teatral de lo més graciosa. L’obra “Un gos, un cavall i un llop” ens explicava el companyerisme i l’amistat que es crea entre diferents persones o animals. A tots ens va agradar molt i ho van fer genial!

Publicat dins de General | 3 comentaris

Welcome Mrs Chestnut

Hello everybody!

All the youngest pupils of the school are waiting for this original woman, but we are really waiting for HALLOWEEEEEEEEEEN!!!!

Can you provide us some ideas about disguises? See you!

Publicat dins de General | 14 comentaris

Parelles de lectura

Hola de nou!!

Avui us ensenyem una nova activitat que duem a terme dins el projecte de biblioteca. Es tracta de fomentar el gust per la lectura i el treball cooperatiu. Ens agrupem per diferents edats i triem un conte que ens agrada, el llegim i el comentem. D’aquesta manera, els més grans ajuden als petits en la iniciació del procés lector. Ens agrada molt!

Publicat dins de General | 7 comentaris

La classe dels pagesos!

Tal i com us hem explicat a la presentació, estem treballant els oficis i hem sigut els primers en triar nom de la classe: som la classe dels pagesos!! Ja veureu quin hort ens quedarà aquest any!

Esperem mooolts comentaris!!