Records des de la casa de colònies!!

A la casa de Marcel Maillot ja hi som tots!!!! Per celebrar-ho…. Passejada amb nautilus! I tot i que el temps no ens acompanya massa ens ho estem passant molt i molt bé!!!

De la percussió a la xocolata…

El 22 de novembre, diada de Santa Cecília, vam anar a veure un espectacle de percussió a Can Costa i Font per celebrar el dia de la música.

Després vam anar a veure en Raül, el xocolater de Taradell que ens va ensenyar el seu obrador i ens va fer una casa de xocolata. Ens la vam endur a l’escola i mmmmmmmm que bona!!! .Bocí a bocí ens la vam cruspir tota!!!

Continuem el treball iniciat al Cosmocaixa

Des que vam anar al cosmocaixa que no hem parat… quasi bé ja som uns experts en éssers vius…  Us deixem algunes imatges perquè pugueu veure el dia de la visita.

Publicat dins de General | 9 comentaris

HALLOWEEN!!!

Mireu, mireu…. a l’escola hem celebrat el halloween i ens ho hem passat genial!

HALLOWEEN

Publicat dins de General | 2 comentaris

Pla lector – El gos, el cavall i el llop

Els alumnes de 4rt, ens van preparar una representació teatral per a tota l’escola.  L’obra “El gos, el cavall i el llop” ens explicava el companyerisme i l’amistat entre diferents persones o animals. A tots ens va agradar molt i ho van fer genial!

Publicat dins de General | 1 comentari

Qui diríeu que ens ha arribat??

Hola!!!

Ahir ens vam trobar aquesta velleta tan original a l’escola. Sabeu qui és??
Després de parlar-ne tots plegats, nosaltres ho hem descobert… Us deixem amb la incògnita. Qui ho sàpiga que ens deixi un comentari!

Publicat dins de General | 2 comentaris

Parelles de lectura

Hola pares i mares!!!

Mireu que bé que ens ho passem llegint amb els més grans i els més petits!! Avui, a l’hora de biblioteca, hem triat un conte que ens agradés, l’hem llegit i l’hem comentat. Els de la classe dels pagesos ens ajudaven a nosaltres i nosaltres ajudavem a la classe dels elefants.  Ens ho hem passat molt bé!

La classe dels veterinaris

Aquest curs, seguint la línia de treball del projecte oficis, la classe de 1r, 2n i 3r vam arribar al concens de ser la classe dels veterinaris. A tots, de seguida ens va agradar molt la idea i n’estem aprenent moltes coses!! Aquí ens teniu… hem quedat molt guapos!!

Publicat dins de General | 3 comentaris

Benvinguts al curs 2012-2013

El primer dia d’escola és emocionant per tots: nens, nenes, pares, mares…. i també pels mestres!!!
Aquest any tenim forces novetats… ja us ho anirem explicant.

De moment, us ensenyem el mural que hem fet tots junts, des del més gran al més petit, el primer dia d’escola.