Videofelicitació de quart!

Els alumnes de quart de l’ESO de llatí han fet aquesta videofelicitació plurilingüe per a tots els filadors i filadors i per a tots els aràcnids i han volgut publicar-la a El Fil de les Clàssiques perquè encara creuen que publicar aquí té més honor que al premiat Aracne Fila i Fila. Els he concedit aquest desig, tot i que no és cert el que pensen; però és Nadal!

Dies Natalis Solis Invicti

61 thoughts on “Videofelicitació de quart!

1. arcos.carla2011

OOOOOH m’encantaaa, és super chulu, i és una molt bona manera de felicitar el nadal a tothom.

2. aida.alvarez1220

Salveee! Quin vidio mes interesant, m’ha agradat molt. Ademes es molt original i molt creatiuu!

VALEE

3. Andrea Balrt

salve! quina currada! aquest video està molt ben fet! és molt original. felicitats!
    vale!

4. gomez.luque2011

Salvee! amb el vidio es pot veure que es original i que esta molt treballat! y sonbre tot per felicitar les festes!

bones festes a toots! 😀

5. Laia Sánchez Puerto

Salve!!

M’agrada molt el video, felicitats a tots!!
    Una manera molt internacional de desitjar un bon nadal a tothom.

6. Erik Aparicio

SALVE!
    M’agrada el video ésta molt ben fet i és original els alumnes ho fan molt bé i s’ho han currat.

felicitats;)

7. Andrea Balart

Esta molt original aquesta felicitació nadalenca, enorabona nois! Com diu el Víctor és el decorat de la pel·lícula “Pesadillas antes de navidad”

Felix natalis omnes!(Bon nadal a tothom) et Laetum festum nativitatis! (prósper any nou)

8. Pingback: El Fil de les Clàssiques » Blog Archive » Io, Saturnalia! ANFF

9. Ana Mª Falcón Durán

Salvete!

M’ha encantat aquesta videofelicitació. És molt divertida, original i els alumnes s’ho han currat molt. Els ha quedat genial, els felicito!

Valete! 🙂

10. Yasmina Groult

Bonumdiem! Aquest video es molt divertit i esta moolt ben fet. Els felicito!