L’escriptora Mercè Escardó ens ve a veure a la classe!

Ahir dijous 31 de Maig, l’escriptora Mercè Escardó,ens va venir a veure a l’escola.

Quan vam treballar el projecte de l’eix dels contes i autors, li vam escriure una carta amb un dibuix de cada un de nosaltres. Ella ens ho demanava. És a dir, volia que cada nen/a la dibuixés imaginant-se com podria ser i de quina manera arribaria a l’escola. La setmana passada vam rebre la seva carta i ahir, la vam conèixer en persona.

Ens va explicar com ho fa per escriure i vam viatjar al país dels contes, tot cantant amb la seva guitarra. Ens va ensenyar tot un recull de plomes que té i que les fa servir per escriure, i ens va explicar contes escrits per ella, molt bonics. I, sabeu què? el sol va entrar a la nostra classe! Demaneu als vostres fills/es que us ho expliquin!

Va ser un matí molt divertit.

Moltes gràcies Mercè,

La classe de les gralles.