TREBALLAR PER PROJECTES

Els nens i nenes de Cicle Incial, amb el suport de les mestres, hem treballat per projectes diferents temes com per exemple, el reciclatge, la natura, els éssers vius (vegetals i animals), la salut, l’habitatge (On vivim?), l’hort de l’escola…

Aquest treball ens ha permès investigar, fer hipòtesis, descobrir, explicar-nos fets que hem comprovat experimentant, fer exposicions al porxo de l’escola perquè tothom ho pogués observar i sobretot, aprendre conjuntament.

Ens ha agradat molt explicar als altres nens i nenes el que hem après! Hem compartit una experiència que ens fa créixer!

Bon estiu i fins el proper curs!

presentació projectes 2n
PROJECTE HORT cicle inicial
Projecte: On vivim? maquetes

3 thoughts on “TREBALLAR PER PROJECTES

1. Eva

els nostres nens i nenes estan super-motivats per qualsevol activitat que es faci a l’escola i aquesta materia que estan fent ara, tard o d’hora sortira efecte, perquè el que s’apren amb diversió sempre queda a la memòria.

2. mbatll37 Post author

Hola Eva!
    és cert que els aprenentatges amb il·lusió i sentit, lligats al nostre entorn, acaben sent els assolits pels nens i nenes!
    gràcies 😉
    Un abraçada!
    Marta

3. Carlos Mínguez

Hola soc monitor d’esplai, m’agradaria conèixer alguna d’aquestes activitats per treballar amb els mes menuts.

Gràcies