FESTA DE SANT JORDI

El passat dimecres 23 d’abril, diada de Sant Jordi, a partir de les 17h es va celebrar al Parc de Can Badell un seguit d’activitats. Tallers, contacontes i s’enuncià el veredicte del Certamen Literari Ramon Romeu i Roca. Es lliuraren els premis en les diferents obres i modalitats, entre els quals, l’escola El Colomer destaca els alumnes de la classe dels Tambors (1r), Arnaud Seince i Malagu ( Obra guanyadora en la modalitat de relat breu de la categoria infantil) i en Ethan Fernàndez i Màrquez ( Accèssit en la modalitat de relat breu de la categoria infantil). Moltes felicitats a tots dos!!

Tot seguit us adjuntem els dos relats perquè en pogueu gaudir.

Els dofins

Era una vegada , una pila de dofins que vivien en un riu molt tranquil. Un dia es va sentir un soroll, era un caçador que va capturar un dofí, un elefant, un tigre, un mico, un tauró i una balena.

Van venir uns camions els van portar al zoo. Un senyor que es deia Antonio va anar al zoo i va veure que tots els animals estaven tristos i els va treure del zoo.

Els va portar a la selva i van fer-se amics. Els va convidar a casa seva.

El senyor va anar a caçar i va caçar un tauró, una balena, un tigre, una zebra, un cocodril, un hipopòtam, un mico…

Sabeu perquè caça tants animals ?

No?

Perquè té vint fills.

Fi

Pseudònim : Escrivitor

Nom: Arnaud Seince i Malagu

6 anys

1er de primària

CEIP El Colomer

*Obra guanyadora en la modalitat de relat breu de la categoria infantil

Els tigres del circ

Hi havia una vegada tres tigres que es van escapar del circ i es van amagar a un arbre.

De sobte, la policia els va veure i van córrer tot el que van poder darrera d’ells.

Un tigre va caure, es va fer el mort i el van agafar.

Els altres dos tigres van continuar corrent i la policia els hi va posar una trampa, però un tigre la va saltar. L’altre va caure i el van agafar.

Uns nois que anaven en cotxe cap a casa van veure els tigres i van tenir molta por.

Van aconseguir atrapar l’últim tigre i el van agafar amb una corda.

El tigre va mossegar la corda i volia tornar-se a escapar.

Els tres tigres van tornar al circ i estaven molt feliços d’haver viscut aquesta aventura i d’haver tornat a casa seva.

Pseudònim: El Trapella

Nom: Ethan Fernàndez i Màrquez

7 anys

1er de primària