Festa de Sant Jordi 2016

El divendres dia 22 vam celebrar a l’escola la Festa de Sant Jordi. Vam fer els Jocs Florals i vam tenir roses i llibres nous per totes les classes. Es van repartir premis per les millors composicions literàries de cada classe, premis a l’esforç i també pels treballs dels alumnes nouvinguts.
Vam fer balls amb les cançons del Club Super3.
Al final vam tenir una gran sorpresa. Van venir a ballar amb nosaltres l’Àlex i el Rick. Després de ballar vam estar parlant amb ells i demanant-los-hi autògrafs.

Concert de Nadal Solidari del Carmel pel Carmel

El dia 10 de desembre, a les 6 de la tarda, els alumnes de cinquè van participar el el Concert de Nadal Solidari que es va fer al saló d’actes del Col·legi Sagrada Família – Horta. Van participar altres escoles del barri. L’entrada es pagava amb aliments, que es farien servir posteriorment per abastir els bancs d’aliments del barri.

Concert solidari 12_15 from Escola El Carmel on Vimeo.