Selección de personal: el Currículum Vitae

Este trimestre, los alumnos de cuarto estamos agrupados en equipos de 3-4 personas. Cada equipo representa una gestoría – bufete de abogados.

El objetivo principal es aprender las características de los textos administrativos y jurídicos a partir de distintos encargos que se nos van presentando mediante el Moodle de la asignatura.

Durante la primera semana, los equipos tuvimos que pensar un nombre y eslogan de la empresa y pensar sus fortalezas como equipo.

1

Después de constituirnos como empresa, las gestorías hemos estado analizando distintos currículos. Para que el análisis fuera correcto, hemos elaborado una rúbrica de evaluación para puntuar los currículos. Por ejemplo, se ha tenido en cuenta la ortografía, la estructura del texto, la formación académica y los idiomas de las
aspirantes:

2

Una vez realizada la rúbrica, tuvimos que hacer un ranquin de los candidatos para decidir el mejor candidato. A continuación, podéis encontrar algunos ejemplos:

3

Después de elaborar todo este material, presentamos nuestra gestoría y análisis a nuestros compañeros:

4

 

Después de todo este trabajo, tuvimos la inestimable colaboración de dos exalumnos (Pau Nualart y Gerard Serrat) que se prestaron a hacer de candidatos para una entrevista de trabajo:

 

 

“LA CÁPSULA DEL TIEMPO”

 

Els alumnes de 1r. a la classe de castellà hem treballat el projecte de “La cápsula del tiempo” . Cada grup havia de dissenyanr com seria la seva càpsula que guardarem fins a 4t i obrirem el seu últim curs a l’escola. Havien d’escriure notícies actuals, un text predictiu explicant com creuen que seran les coses d’aquí tres anys, i un diari personal, juntament amb un objecte personal que fos important per ells.

Els alumnes han fet caixes espectaculars però malauradament només podem guardar una. La caixa més votada pels alumnes de 1A va ser “La caja de palomitas” feta per Ara Basurte, Elisabet Onieva, Joan Reina, Ana Maria Franco i la col.laboració de la nova alumna Nathalie Vivien.

Aquí teniu les caixes que han fet!

img_0946

Els alumnes de 2A fan una revista digital a la classe de castellà

Els alumnes de 2A a la classe de castellà han preparat una revista en format digital. Cada grup tenia assignada una secció de la revista i havien de presentar en algun format multimèdia els seus articles. Tot i que tothom ha treballat molt bé, cal destacar el grup de Xènia Fàbregas, Mar Torner, Maria Rodríguez i Judith Díaz. Han fet un vídeo molt original amb una entrevista al professor Enric Badosa.

El segon grup que cal destacar és el de Sandra Martínez, Andrea Luque , Abril Marull i Lara Bentancor amb una crítica de cinema.

En breu tindreu els vídeos disponibles per visualitzar-los.

Bona feina a tots!

 

foto-2a

Ego sum…

Ave,

A classe de Lingua Latina hem fet les nostres presentacions personals.

Hem explicat qui som, on hem nascut, quants anys tenim, on vivim, què fem a l’escola, què ens agrada fer en el nostre temps lliure…

Us deixem, com a mostra, un parell de presentacions de les nostres companyes Abril i Ela.

abril ela

Vale!

MILES ET EXERCITUS ROMANUS

El proper dijous 2 de març, els Manaies de Blanes faran un taller als alumnes de 3r i 4t d ‘ eso.

Els ensenyaran les parts de la seva indumentària i uniforme militar, la formació d’un campament i les tècniques més importants de l’exèrcit romà.

img-20170222-wa0004 img-20170222-wa0019 img-20170222-wa0007 img-20170222-wa0009 img-20170222-wa0012 img-20170222-wa0013 img-20170222-wa0014 img-20170222-wa0015 img-20170222-wa0016 img-20170222-wa0017
Els alumnes de l’optativa de Lingua Latina ja s’estan preparant i aquesta setmana han treballat diferents aspectes del Miles Romanus i l’ Exercitus Romanus.
Manaies de Blanes