TANQUEM EL BLOC DELS PLÀTANS

Hola a tothom,
Els Plàtans i les Maduixes s’han fet grans. Tanquem el seu bloc. Aquest any comencen p4 i estrenen nou bloc.

El bloc de p4 escola ardenya.

Gràcies a tothom!!!!

ESTEM DE VACANCES!

BON ESTIU A TOTHOM!

L’HERBETA DEL POLIOL

L’herbeta del poliol, és la planta que tenim a la classe. Hem explicat un conte molt xulo, l’hem cuidat, l’hem olorat, representat i observat. També han vingut famílies a fer-nos una infusió. Bé, no a tothom ens ha agradat, però sabem que va molt bé pel mal de panxa. També hem aprofitat i hem parlat de les parts de les plantes. L’hem cuidat molt bé!

SANT JORDI

Un any més la festa de Sant Jordi ha estat un dia important a totes les escoles. A l’Ardenya han vingut famílies per explicar, als nens i nenes, contes. Dracs, princeses, cavallers i molts altres personatges han cobrat vida gràcies a la col·laboració d’aquestes famílies.
Moltes gràcies per contribuir a mantenir les nostres tradicions i cultura!

A les aules de P3 ens han visitat:
La Sandra, la Mª Teresa, l’Anna, la Josefa, la Vanessa, la Rebeca, l’Olga, la Lídia, la Mª Pilar, la Sònia i la Maria.
Els nens i nenens diuen que els va agradar molt i molt!!

Publicat dins de General | 2 comentaris

Als plàtans ens visita el germanet de l’Aleix

L’altre dia els plàtans vam tenir una visita super especial!!! ens va venir a veure en Carlos, el germà de l’Aleix.

Vam passar una bona estona, el vam mirar, tocar, acaronar… Portava un ninot molt maco i vam observar que quan escoltava el so d’una campaneta, la mirava i també que li cridava l’atenció els colors.

L’Aleix estava molt content!

Els plàtans treballem molt i ja ens havíem preparat les preguntes que li faríem a la seva mare. La veritat, tenir un germà és una notícia molt important i li volíem fer moltes preguntes.

Felicitats per aquest nen tan guapo i moltes gràcies Mari per venir!!!

LES VOSTRES OPINIONS

Hola famílies,
Sóm al tercer trimestre, ja queda poc per acabar el primer curs d’educació infantil P3. Durant aquests mesos ens hem anat coneixent, així que us animem a que participeu amb els vostres comentaris al bloc. Les vostres opinions són molt importants!

😆

L’ANNA TAMBÉ ENS PRESENTA EL SEU GERMANET!!!

Seguint amb el treball de les notícies, dilluns al matí ens van venir a veure els pares de l’Anna, l’Elies i la Sandra, i ens van portar a l’Elies petit.

Abans de que vinguessin, entre totes les maduixes varem pensar què ens agradaria saber de l’Elies: Què menja?, Porta xumet?, Plora molt?, Amb qui dorm?, etc.

Quan van arribar, ja estàvem tots apunt per veure’ls i fer les preguntes. Ens vam portar molt bé i l’Elies també!! El vam poder veure despert, dormint i també el vam sentir a plorar.

Entre tots gaudim molt fent aquestes activitats i també ens agrada molt rebre visites tant especials com aquestes!!

Moltes gràcies!

PINTEM AMB XOCOLATA!

Parlant de totes les coses que passen aquesta setmana santa, una és la mona, i els nens i nenes els hi agrada molt les de xocolata i aprofitant el tema varem decidir experimentar una mica amb la xocolata desfeta. Ens ho vam passar molt bé i els nens i nenes van disfrutar molt!! Amb un full mida DINA3, un pinzell i un plat amb una mica de xocolata, els nens i nenes van veure que podien pintar i fer un dibuix ben xulo!! O simplement experimentar. Molts deien: si és com la pintura! Però encara millor perquè això es pot menjar! I quina olor!!!!
Després de gaudir una bona estona, quines ganes que tenien de provar-la!! Així que… ens vam llepar els dits!!! Ha sigut una gran experiència!

FEM LA MONA!

Com cada any, el divendres pel matí hem fet la mona. A P3 hem fet la del donut! Aquest any, a diferència d’altres anys, ens han vingut ajudar els nens i nenes de 5è i la veritat és que l’experiència ha sigut molt bona ja que ens van ajudar molt i tots ens ho vam passar molt bé!!! I com que ens van ajudar tant, i ens van sortir unes mones super xules, per donar les gràcies als nens i nenes grans, els hi vam regalar un ou de xocolata!! També va ser una gran experiència!!!

Publicat dins de General | 2 comentaris

UN CITA MOLT MACA!

Hola famílies,

Us deixo una cita que he trobat molt maca:

LA MILLOR HERÈNCIA QUE PODEM DEIXAR ALS NOSTRES FILLS/ES, ÉS EL RECORD D’UNS PARES I MARES  FELIÇOS!

D. GICHAMAN