ELS DOFINS ANEM AL ZOO!!

Hola Famílies!!

El proper 1 d’abril, la classe dels dofins anirà a conèixer els animals del zoo. Marxarem a les 9.30h de l’escola amb autocar i ens quedarem a dinar.

Allà farem un recorregut per tot el recinte visitant primer els animals de la selva i posteriorment els animals de la granja. Portarem dues càmeres digitals i els encarregats de la taula blava, verda i groga faran les fotos dels animals salvatges i els encarregats de la taula lila, taronja i vermella faran les fotos dels animals de granja.

Un cop feta la visita, pararem a dinar i després passarem una estona jugant al parc que hi ha dins del zoo. Tornarem a l’escola a les 16’30h.

Les fotografíes que facin els nens, les seleccionarem a la classe entre tots visualitzant-les a la PDI, i farem un mural d’animals salvatges i d’animals domèstics. Aquesta feina feta a classe juntament amb altres fotos de la sortida, les penjarem al bloc passats uns dies.